Is het nou mijn mestruatie of niet?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door wennietje, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    Na mijn eisprong heb ik 5 dagen rose verlies gehad 1 dag oranje en 2 dagen wit.
    Die 2 dagen zaten tussen de rose dagen nuhad ik gisteren lichtbruin verlies en vandaag heel donker bruinverlies met 2 sliertjes rood ertussen.

Nu is mijn vraag Is al dit verlies mijn menstruatie geweest? zelf twijvel ik heel erg want ik heb nog nooit in mijn menstruatie 2 dagen gehad dat het gewoon normaal was (dus witverlies) normaal had ik 1 december ongesteld moeten worden mijn eisprong was volgens mijn ovutest op 17 december.

2. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    #2 wennietje, 27 nov 2011
    Laatst bewerkt: 27 nov 2011
    ik denk nu dan toch ongestelt want nu donkerrood slijmverlies dus ook helaas niet zwanger er zat nu 25 dagen tussen denk ik want welke dag moet ik nou als de dag van mijn menstruatie tellen de dag dat het rood begon of de .sg dat het bruin begon ik weet het niet nog nooit z'n menstruatie gehad en ik moet op dag 3 een bloeddtest doen van mijn menstruatie maar ja welke dag is dat.( mijn zus is 30 en vervroegd in de overgang vandaar dat ik bloed laat prikken)

en kan het nou kloppen dat mijn eisprong 17 november geweest is want dan ben ik nu toch veels te vroeg ongestelt?

misschien stel ik rare vragen maar ik ben hier beetje gestrest over en als uk het mijn huisarts vraag zegt ze komt wel goed.

3. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Je eisprong kan je gehad hebben op 17 november en nu ongesteld worden. Is niet erg.
    De dag dat het donkerbruin begonnen is, tel je als eerste dag menstruatie.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina