ook ik zie een heeeeeeel erg licht streepje..k zou inderdaad ff wachten nog 1 a 2 dagen en dan met ochtendurine. Succes!
Ik had met die testen ook elke keer een vaag streepje, maar was niet zwanger.. Kwam hij binnen 10 min te staan? Anders over 2 dagen were testen.. succes
ik zie ook een heeeeeeeeeel licht streepje staan. Zo zagen ze er bij mij ook uit in het verleden. Hoop dat je over paar dagen betere resultaten krijgt
hoi ik zie ook een heel licht streepje bij mijn 2 zwangerschap had ik dat ook, een heel licht streepje dag ern a een dikke vette streep succes
als ik er steeds naar bljf staren ,gaat het weg ,maar als ik dan weer kijk yeo idd een heeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje succes he
Ik zag het ook niet hoor... kwas al bang dat het aan mij lag.... Maar over een paar dagen stuurt ze gewoon de test waar een vette streep op staat meiden...en dan zien wij hem ook Toch?
hoihoi, Ja het is echt zo'n vaag streepje vooral op de foto door de flits van me camera zat al heel de tijd uit alle hoeken foto's te nemen. Maar het streepje kwam gelijk zo wazig dus ik wist zelf ook niet of ik het wel goed zag. Maar ik ga er niet op hopen natuurlijk maar vroeg het me af of ik het me nou zat te verbeelden Soms zie je dingen die er niet zijn ! Ik ga gewoon geduld hebben voor de rest van de week Iedereen bedankt voor het kijken
Hoi ik zie ook wel een streepje maar volgens mij is dat gewoon het streepje wat je altijd krijg te zien want daar zit de kleurstof namelijk en ik zie geen kleurtje. Maarja als je over een week nog niet ongi bent zou ik idd gewoon nog een test doen. Maar ga er maar van uit dat het geen streepje is niet om negatief te zijn maar kan beter van nee uit gaan en ja krijgen dan anders om toch groetjes sterkte met wachten groetjes Amber
Goeiemorgen, IK hou jullie op de hoogte of ik dit weekend nog ongesteld ga of ben geworden! Ik probeer er niet te veel aan te denken dus zet even mijn mind op andere dingen zoals kerstkado's kopen ! Groetjess