Hoi dames, Hier een onzekere mama(?). 10 augustus eerste dag van mijn laatste menstruatie gehad. Vrijdag en zaterdag (30&31 augustus) positieve ovutesten gehad. Vervolgens op dinsdag 2 september vreselijke pijn in mijn buik. Dus ik mocht naar de gyn ivm eerdere mk dit jaar. Deze kon niks vinden. Vervolgens op dinsdag 10 september een eerste positieve zw.test. 13 september was mijn NOD. Vrijdag 27 september had ik eerste echo. Ik zou dan zes weken zijn. Nog geen embryo te zien, maar wel een dooierzakje. Gister ineens was bloedverlies en een dikke rode slijmdraad. Dus ik mocht weer bij de gyn komen. Nu wel een embryo maar geen hartslag. Volgens de meting was ik nog maar 6+3 terwijl ik dacht 7+3 te zijn. Nu heb ik morgen mijn geplande echo, maar ben zo bang dat er geen hartje te zien is en dat het een MA is. Bloeden is trouwens gister rond de middag wel gestopt en ook niet meer terug gekomen. Heb wel "pijn" in mijn buik, maar ik let nu ook overal op natuurlijk. Iemand die ook op deze termijn een week terug is gezet en wel een hartje zag twee dagen later?
ik zit ongeveer met hetzelfde verhaal. Op 9 - 10 augustus mk gehad. Daarna gelijk weer zwanger op 7 september een positieve test (had die dag een feestje en wilde weten of ik zwanger was) Ik heb vorige week donderdag een echo gehad en was daarop 5 weken. Er was alleen een vruchtzak te zien en geen embryo. Nu is het wel zo dat de gynaecoloog niet heeft ingezoomd of er iets te zien was. Ik heb volgende week donderdag weer een echo en hoop dan wel een kloppend hartje te zien en een embryo natuurlijk. Ik was eerst heel erg negatief, maar mijn gevoel zegt iets anders. Ik probeer nu naar mijn gevoel te luisteren en hoop dat die juist is. Ik heb ook bruin bloedverlies gehad voor een paar weken volgens de gyn. maakte dat niets uit. En kon dat gewoon. Ik hoop voor jou hetzelfde. Dat jij binnenkort ook een mooi kloppend hartje ziet.
Gekopieerd uit ander topic waarbij zit: Nou, geen hartje. Kans op een goede afloop is nu echt nihil. Volgende week nog een keer heen maar tegen beter weten in. Daarna meer onderzoeken. Waarschijnlijk ook in Groningen.