Hai dames Ik krijg met 6+2 een echo, als er dan een harte klopt wanneer krijg je dan weer een echo? Ik loop al een tijdje in t ziekenhuis dus hoop dat ik 2/3 weken later weer een echo krijg...
Ik kreeg na een kloppend hartje met ongeveer 6 1/2 week twee week later weer een echo. Hoop dat jij ook snel weer mag. Als er nog geen hartje klopt zul je vast eerder mogen. Gewoon lief vragen.... Mijn gyn was heel begripvol wat betreft mijn onzekerheid.
ik denk dat je in het ziekehuis wel mag verwachten om ongeveer 2 a 3 weken later terug te komen. Ik mocht zelfs elke week terug komen van 4,5 week tot 8,5 week. en daarna bij 10,5 week weer
Ik denk ook dat je wel met 2 weken mag terug komen. Ik was bij de 1e echo zo onzeker (geen hele duidelijke hartslag nog) dat ik zelfs de week erna al mocht terug komen Maar ik vond die gyn ook echt een top-kerel, dacht echt met de patient mee
Ik heb ook voor deze zwangerschap twee miskramen gehad. Door mijn angst mocht ik (bij de vk) in het begin elke week een echo. Heb echo's gehad bij: 6,4 7,4 8,4 10 12 14 en 17 weken. Maar het ligt erg aan degene die je hebt. Succes met je echo binnenkort!!
ik denk dat we samen zwanger waren in het nod topic van april... ik heb toen ook vmk gekregen... met deze zwangerschap verloopt alles goed maar ik mag ook regelmatig op controle bij gyn (woon wel in BE dus is mss niet helemaal te vergelijken); ik ben al 4x mogen gaan kijken (op 6w, 9w, 11w, en vandaag met 13w4d).... gyn begrijpt mijn bezorgdheid gelukkig goed hoop op evenveel geluk voor jou (zowel met echo's maar vooral met zwangerschap!!!)
Dit klinkt wel hoopvol allemaal, ik ga t ook gewoon vragen.. Ben ook echt zo gestressed door deze onzekere tijd nu.. Ik ga ook gewoon vragen of ik elke week mag, ik woon om de hoek van t ziekenhuis dus kan zo langswippen
De ingeplande echos waren met 7, 9 en 11 weken Uiteindelijk begon ik na de inwendige echo met 9 weken te vloeien en dit heeft tot 14 weken geduurd. Dat was dus helemaal stress dus heb ik extra echo's gekregen in week 10, 12 en 13. Daarna in week 14 en 15 via doppler naar hartje geluisterd.
Ik heb 3 miskramen gehad en mocht bij 6+3 eerste keer, daarna in week 7-9-12. Rond 11 weken opeens bloedverlies dus toen ook nog een spoedecho gehad. Alles was toen gelukkig goed. Den dus wel dat je regelmatig mag gaan. Succes!