Is het nou zo bijzonder?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door saartje1982, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepmiep83

miepmiep83 Bekend lid

6 feb 2012
    509
    0
    0
    Daar hoop ik over een maand of 10 achter te komen :)

2. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Bij mijn eerste is het aan de borst nooit gelukt. Ik heb wel een jaar lang gekolfd en het gekke is dat iedereen toen reageerde met: "Goh, wat goed" of "Knap hoor". Ze was te vroeg geboren.

Nu bij mijn tweede lukt het me wel om te voeden aan de borst en nu krijg ik vooral van mijn moeder regelmatig de vraag wanneer ik ga stoppen. Omdat het toch wel zwaar zou zijn met twee kindjes en ik val zo veel af. Haha, laatst zei ze dat ik geen anorexia moest krijgen voor de grap. Nou, geloof me, er zit nog genoeg vlees aan:D. Nu drinkt ze ineens veel meer en dat betekent dat mijn borsten ook ineens veel meer moeten gaan maken. Ik vertel dat tegen haar en dan ook gelijk: "ja, dat is ook de reden waarom ik stopte bij mijn kindjes rond deze periode". Raar he? Lijkt of ze alles aan wil grijpen om mij maar te laten stoppen.

Het gaat nu juist zo goed. Onze kleine drinkt zoals een kleintje hoort te drinken en het is juist super makkelijk. Ik heb altijd voeding bij me. Hoef geen voedingen op te warmen enzo. En ook met de oudste gaat het super makkelijk. Die is het helemaal gewend.

3. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Leuke van een ouder kind is dat je kunt indoctrineren :)
    Laatst lag ik vroeg in bed en was de oudste nog wakker. Hij zat in zijn bed te spelen en vertelde zichzelf hele verhalen. Hij is al ruim een jaar verliefd op een oud kdv-vriendinnetje en zegt altijd dat ze samen gaan trouwen als ze groot zijn en dat ze kindjes gaan krijgen. Hoor ik hem op een gegeven moment zeggen: en dan gaat ze later kolven net als mama. Zo schattig om te horen, moest echt moeite doen om mijn lachen een beetje in te houden. Hij vindt bv echt de norm, alleen als mama's niet in de buurt zijn krijgen ze een flesje. Gezien het feit dat zijn vrouw later natuurlijk ook gaat werken zal ze ook moeten kolven, hij vindt dat heel logisch.

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Hier geen kdv maar wel altijd het "respect" met babyzwemmen, de andere moeders hebben t niet zo lang volgehouden..
    Hoe lang gaan we nog door geen idee, ik heb altijd gezegt tot 18 maanden.. Ik kolf bijna full time 1e voeding of snachts drinkt ze wel bij me, puur eigenwijse dochter, fles is makkelijker haha. Ik heb overdag wel van pffff ben der flauw van, ik denk dat ik met 18 maanden het ga afbouwen na 2 kolfbeurten en dan zien we wel hoe het gaat lopen. Aan de andere kant, mi lichaam weer "normaal", hormoonvrij lijkt me ook weer lekker

Deel Deze Pagina