Hoe kan dat toch, de ene dag week heb ik volle borsten en meer als genoeg aan één borst (ik voed vanaf de geboorte met één per keer) Ik zei zaterdag nog tegen mn man, kheb lekker weer zat voeding. (geen regeldag gehad ofzo). En vannacht, vandaag.. de TSR duurt wel een paar minuten wat haar erg frustreerd, daarna komt er minimaal voeding. Andere kant wil ze nooit meteen, ze blijft wel redelijk ontevreden dus half uur/uur later zelfde drama.. Soms is ze er wel gewoon een paar uur stil door, ze drinkt niet echt veel meer dan normaal. Na een tijdje worden ze vanzelf weer voller. Maar waarom is dit telkens zo wisselend? Ze drinkt redelijk op dezelfde tijden, ik ben nog niet ongesteld geweest, iemand een idee?? Door je eigen voeding? Ik ben op KMA dieet maar heb van t weekend soja gehad in satesaus.. dan is ze heel onrustig en huilerig en t is net of valt het daar mee samen die terugloop.. Dat kan toch niet?
Kan heel goed dat ze proeft dat er iets in de melk zit dat niet goed is, waardoor ze minder drinkt, waardoor je borsten minder maken. Op zo'n moment, liever twee borsten aanbieden, tot het weer op peil is.
Mijn bink wilde toevallig ook bijna niet drinken toen ik zelf ook koemelkvrij ging eten en drinken! Denk dat het idd anders smaakt ofzo en dat ze daaraan moeten wennen!
Ik eet al weken koemelkvrij dus daar is ze wel aan gewend En voor nu zou het kunnen dat ze de soja (eenmalig) proefde maar hoelang blijft dat erin dan? Ik bedoelde meer, hoe kan de productie steeds zo verschillend zijn, hele week lekker vol en vanuit het niets bijna leeg en zo slap..
Ze wil nooit twee achter elkaar, een half uur later soms wel en dat doe ik dan dus ook. Komt op hetzelfde neer lijkt me. Maar ze drinkt dan niet heel veel meer, alleen is steeds boos. Toch gaat de productie weer omhoog, maar ik wordt er zo moe van Waarom is het niet wat constanter..
Ja jammer...ik gaf altijd een borst....Dan even boeren...luier verschonen en dan nog een toetje aan de ander borst. Misschien dat eens proberen....
Ja omdat ze eerder niet wil.. Nou dat niet hoor ze drinkt 5 minuten met volle kracht en gooit zich van me af Hoef ik haar echt niet weer aan te leggen! Sowieso wil ze de tweede meestal niet meer maar probeer het wel vaak.
soms is ze onrustig ja, niet altijd. Maar clusteren en hangen zijn haar vreemd ITT mijn oudtse die er uren aan tutterde. Deze tweede drinkt dus heel kort (maar krachtig) en wil dan weer omhoog om alles te zien om haar heen.
Ja mijn meiden konden ook heerlijk lang aan de borst drinken... Die van jou is waarschijnlijk kwa karakter onrustiger gewoon meegaan met haar zou ik zeggen.
ja klopt. Dat doe ik ook. kan niet anders Maar dan heb je steeds van die onrustige dagen dat ze meer wil. eigenlijk is dit gewoon uithongeren
Hier hoef ik ook geen 2e borst aan te bieden. Dan wordt hij 'boos'.. Lekker 1 borst en dan in slaap sukkelen of kletsen daarna, het liefst met tiet in de mond. Hij heeft er genoeg aan, slaapt goed en groeit goed. Ik probeer wel zoveel mogelijk aan te leggen zodat de productie oke blijft. Ik laat hem er niet echt om vragen zeg maar.. Ik probeer gewoon vaak.
dat kan ook ja, dat ik wat eerder/meer probeer te voeden. Ze vraagt niet vaak zelf maar wil wel VEEL drinken hier ook boos ja..