heb ff een rondje gewandeld met sam. ik ga ook eigenlijk wel elke dag naar buiten met hem tenzij het met bakken uit de lucht komt natuurlijk. vind het gewoon heerlijk weer ok buiten te zijn en idd als je je goed inpakt kan het prima.
neej hoor lekker warm aan kleden en lekker naar buiten gaan is heerlijk nu ... als het straks nog kouder is kan je nog genoeg binnen zitten toch
Ik ga iedere dag naar buiten met de kinderen, straks als de baby op z'n gewicht is gaat hij ook gewoon mee naar buiten. Overigens is het niet eens heel koud, mutsen of handschoenen laat ik achterwegen nu met de kids.
Ik ben zelf helaas een beetje ziek, maar manlief heeft een lekkere fietstocht met dochterlief (wel in de maxicosi in de bakfiets) gemaakt. Hij vind juist dat mensen ziek worden van binnenblijven (en niet ventileren).
Ha, heb m toch mee weten te krijgen en we zijn ff naar de pier geweest, even heerlijk uitgewaaid.... ja wel koud, maar iedereen weer vrolijk en opgeknapt! Kan ik volgende keer weer mee aan komen... als ie weer eens niet wil.. En jij TS? Nog naar buiten geweest?
Haha, wij gaan ook elke dag naar buiten. Naar mijn idee is het nooit te koud om buiten te spelen, daar kun je je toch tegen kleden?
Ik vond het wel koud maar dan doe je je gewoon lekker warm aankleden.. mijn zoon wilt hoe dan ook naar buiten en als hij het koud krijgt dan laat hij het wel weten. Dan lekker binnen wat warms drinken Wij gaan trouwens met zulk weer ook gewoon naar het strand, daar hoef je ook niet alleen met mooi weer te zitten. Nu is het lekker rustig
ik vond het hier vandaag wel heel koud ineens ( zo koud is het voor mijn gevoel nog niet geweest) Vanochtend tenminste want toen hebben de kinderen buiten gespeeld. Mijn man vind het ook nogal snel te koud maar de kinderen hebben dolle pret in de tuin. Ze spelen erop los met emmer/schep en graafmachine speelgoed. De hele tuin is nog zand -nieuwbouw- dus ze kunnen lekker alles over hoop halen. Heerlijk
Vind het niet raar. Lekker doen!! Is gezond en leuk! ~och lees net dat jullie naar de pier zijn geweest.. heerlijk!
nee lekker er uit met dit weer! Mijn zoon was vandaag ook weer buiten Het was droog, de zon scheen dus hup er uit samen de ramen gelapt van het huis, hij nog even op de skelter scheuren om het huis. vanmiddag lekker gewandeld samen. mijn zoon is een koudkleum en ik een wintermens haha, vind het heerlijk de kou mijn zoon gaat na een half uur buiten klagen dat het te koud is... dus dan gaat hij weer naar binnen
nee je vriend reageerd raar zodra dr een meter sneeuw ligt rent ie zeker wel met de slee kou is juist gezond.... heerlijk zonnetje wij hier ook weg met de loopfiets
Eef is vandaag heerlijk buiten aan het spelen geweest en daarna lekkere warme choco en flink wat gegeten, ze had het echt gemist!
Ben vanochtend ook lekker met ze naar buiten geweest. Eerst de eendjes voeren, vervolgens even naar de supermarkt en daarna weer richting huis met een tussenstop bij het speeltuintje. De jongste had wel wat koude beentjes, toen we thuis waren. De volgende keer toch maar even de voetenzak of een dekentje voor hem.