is het nou zo raar?

Discussie in 'De lounge' gestart door elsie22, 14 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

heb ff een rondje gewandeld met sam. ik ga ook eigenlijk wel elke dag naar buiten met hem tenzij het met bakken uit de lucht komt natuurlijk. vind het gewoon heerlijk weer ok buiten te zijn en idd als je je goed inpakt kan het prima.

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    neej hoor lekker warm aan kleden en lekker naar buiten gaan is heerlijk nu ... als het straks nog kouder is kan je nog genoeg binnen zitten toch

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik ga iedere dag naar buiten met de kinderen, straks als de baby op z'n gewicht is gaat hij ook gewoon mee naar buiten. Overigens is het niet eens heel koud, mutsen of handschoenen laat ik achterwegen nu met de kids.

4. Bluemoon

Bluemoon Bekend lid

30 jan 2011
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zelf helaas een beetje ziek, maar manlief heeft een lekkere fietstocht met dochterlief (wel in de maxicosi in de bakfiets) gemaakt. Hij vind juist dat mensen ziek worden van binnenblijven (en niet ventileren).

5. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Ha, heb m toch mee weten te krijgen en we zijn ff naar de pier geweest, even heerlijk uitgewaaid.... ja wel koud, maar iedereen weer vrolijk en opgeknapt! Kan ik volgende keer weer mee aan komen... als ie weer eens niet wil..:D

En jij TS? Nog naar buiten geweest?

6. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    Haha, wij gaan ook elke dag naar buiten. Naar mijn idee is het nooit te koud om buiten te spelen, daar kun je je toch tegen kleden?

7. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Nee hoor helemaal niet raar!

8. silvermist

silvermist Niet meer actief

hier ook al 2 dagen achtereen buiten geweest in de speeltuin, super weer!1

9. Ik vond het wel koud maar dan doe je je gewoon lekker warm aankleden.. mijn zoon wilt hoe dan ook naar buiten en als hij het koud krijgt dan laat hij het wel weten. Dan lekker binnen wat warms drinken :)
    Wij gaan trouwens met zulk weer ook gewoon naar het strand, daar hoef je ook niet alleen met mooi weer te zitten. Nu is het lekker rustig :D

10. susy26

susy26 Niet meer actief

nee joh,. lekker tovh, goed aankleden, en lekker spelen, harstikke gezond!

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ja even een wandelingetje gemaakt met sam:)

12. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    ik vond het hier vandaag wel heel koud ineens ( zo koud is het voor mijn gevoel nog niet geweest) Vanochtend tenminste want toen hebben de kinderen buiten gespeeld. Mijn man vind het ook nogal snel te koud maar de kinderen hebben dolle pret in de tuin. Ze spelen erop los met emmer/schep en graafmachine speelgoed. De hele tuin is nog zand -nieuwbouw- dus ze kunnen lekker alles over hoop halen. Heerlijk :D

13. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Vind het niet raar. Lekker doen!!
    Is gezond en leuk!

~och lees net dat jullie naar de pier zijn geweest.. heerlijk!

14. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    nee lekker er uit met dit weer! Mijn zoon was vandaag ook weer buiten :) Het was droog, de zon scheen dus hup er uit :) samen de ramen gelapt van het huis, hij nog even op de skelter scheuren om het huis. vanmiddag lekker gewandeld samen. mijn zoon is een koudkleum en ik een wintermens haha, vind het heerlijk de kou :) mijn zoon gaat na een half uur buiten klagen dat het te koud is... dus dan gaat hij weer naar binnen ;)

15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    nee je vriend reageerd raar
    zodra dr een meter sneeuw ligt rent ie zeker wel met de slee:D
    kou is juist gezond....
    heerlijk zonnetje
    wij hier ook weg met de loopfiets

16. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Eef is vandaag heerlijk buiten aan het spelen geweest en daarna lekkere warme choco en flink wat gegeten, ze had het echt gemist!

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij zijn de hele dag in de Efteling geweest, heerlijk weer juist vandaag!

18. iMama

iMama Actief lid

21 okt 2011
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben vanochtend ook lekker met ze naar buiten geweest. Eerst de eendjes voeren, vervolgens even naar de supermarkt en daarna weer richting huis met een tussenstop bij het speeltuintje. De jongste had wel wat koude beentjes, toen we thuis waren. De volgende keer toch maar even de voetenzak of een dekentje voor hem.

Deel Deze Pagina