De laatste paar dagen heb ik soms pijnscheuten in mijn vagina, ook maar aan 1 kant, is dat nou ook bandenpijn? Ik kan het nergens vinden en wil ook niet voor alles de verloskundige bellen. Alvast bedankt
Ja, van die felle steken die inderdaad tot in je vagina en schaamlippen door kunnen trekken. Is inderdaad banden pijn, of misschien het je bekken. Ook niet fijn...
Hier ook van die steken e.d. in m'n fruffel. Had ik bij de andere twee ook. Niet fijn maar inderdaad bandenpijn.
ik dacht 'in m'n truffel' te lezen, omg maar euhh, dat klinkt indd als bandenpijn. lijken soms pijnlijke naaldensteken, heb ik af en toe gehad.
Hahaha ik ook! Ik las even snel en dacht.. Maar ik heb er ook wel eens last van, nog steeds wel eens.
Ik heb het ook al vanaf het begin van m'n zwangerschap, bij mij komt het van me bekken af. Heb BI. En nu is het ook af en toe me kleine meid die erheen schopt, dus dubbel auw
Hangt er van af hoe ver je in de zwangerschap bent. De laatste 4 weken kan het indalen zijn. Daarvoor bandenpijn.
is idd een normaal symptoom door het rekken en groeien van je baarmoeder. je blaas wordt ook wat opzijgeduwd en moet e nieuw plaatsje zoeken dus er beweegt al wat daaronder! ik heb nu vooral pijnlijke scheuten vanonder omwille v indaling en/of omdat kindje daar zit te wroeten. Klap soms dubbel van de pijn en durf dan amper nog te bewegen...