Hoi dames, Vandaag met derde urine getest met de wondfo zwangerschapstest van zwanger en kids. Aanstaande maandag of dinsdag is mijn nod Wat denken jullie?
Hij is in het echt mooie roze en net met 5 min. Maar zijn ze wel betrouwbaar? Want gisterenavond getest met Predictor early en die was omowit
Denk dat t vals positief is want heb net een cb digitaal met indicator getest en die gaf aan "niet zwanger"
De CB digitale heeft meer hcg nodig, dus denk dat je nog te vroeg was voor deze test. De andere testen zijn echt duidelijk hoor, dus ik durf je wel te feliciteren .
Nou fijn om te horen , de reden waarom ik zo onzeker ben, omdat er hier leden waren die vals positief hebben getest met Kruidvat 2v5 zoals Ashley en deze wondfo van zwanger en kids zijn volgens mij hetzelfde als de Kruidvat 2v5 en weet niet zeker of je er wel vals mee kunt testen vandaar
Ziet er goed uit! Ik heb ook altijd getest met wondfo, die zijn echt heel betrouwbaar. Wat betreft die vreemde testen, dat zijn vlg mij echt uitzonderingen hoor!
Ik heb er nog 2 liggen van wondfo en zal morgen en maandag nog eens testen en kijken of ze oplopen ..ben benieuwd
Ik denk dat je zwanger bent! Wat is die laatste test snel geel geworden zeg. Dat bewaart minder fijn. Maar ach, die van morgen zal wel nog mooier zijn! Cb digitaal mogen ze weggooien van mij. Zijn minder gevoelig en zegt echt niks meer dan zelf streepjes kijken.
Nou dames ik mag de hoop vergeten en de cb heeft dus wel gelijk..ik deed bij de wondfo test wat druppels water en het streepje is zo goed als weg ""stomme dingen"" Helaas maar mijn menstruatie afwachten en op naar ronde 20
Nou dat weet ik niet hoor... Je testen zien er anders wel echt goed uit. En zwangerschapstesten zijn ook niet bedoeld om er water in te doen. Misschien kan de ene test beter met water omgaan dan de andere test. Zou sowieso morgenochtend weer testen!
Nou, het streepje is roze en toch echt wel duidelijk hoor. Ik zie hem ook nog steeds nadat je hem gespoeld hebt! Cb heeft sowieso wel meer hcg nodig om positief uit te slaan. De wondfo en kV testen zijn erg gevoelig! Het is natuurlijk wel steeds 50/50 wanneer je test voor je nod, het kan nog alle kanten uit, maar toch voorzichtig gefeliciteerd meid want je bent zwanger!