is dit klantvriendelijkheid (ter stal)

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Ik had iets besteld via de webshop van ter stal en ik heb het in de winkel laten bezorgen..ik kom daar met mn bon om op te halen, de eerste reactie van de medewerkster: "o ja, ja ik weet niet wat ik daarmee moet hoor, om vervolgens 10 minuten naar het papier te staren.;)
    Vervolgens gooit ze een megaboek werk op de balie met de mededeling dat ze het dan even moet lezen:( "tja ik had het al wel eerder zien liggen hoor, maar echt geen zin om dat allemaal door te lezen":$
    20 minuten (echt waar!) later kon ik met mn bestelling naar huis. Het is dat ik al via ideal betaald had, anders was ik allang weggeweest.

Vandaag terug gebracht omdat het niet goed was. Dezelfde medewerkster...ik had verwacht dat ze afgelopen week het retourneren wel door had genomen, maar helaas... weer hetzelfde boekwerk en weer hetzelfde verhaal. Weer 20 minuten staan wachten..

Ik heb als bijbaantje ook in een winkel gestaan en bij ons was het normaal dat wanneer er nieuwe dingen voor de kassa ofzo waren dat je die voor je werktijd doorgenomen had.
    Ik snap best dat als iets nieuw is dat het wat langer duurt...daar heb ik alle begrip voor, maar dit vind ik gewoon onbeschoft!

Ik ben bijna in staat om de klantenservice te bellen en te vragen of dit normaal is.

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Tjezus wat irritant. Als je dan even een momentje aan de klant vraagt op een vriendelijke manier en dan in sneltreinvaart even het regelement doorleest is het wat anders. Of je belt even een collega in een ander fililaal, dan is het ook opgelost.

In jouw geval was ik wel zwaar geirriteerd geraakt ja.

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

en ik zou dus gewoon die klacht indienen.. daaaaag jaren in een winkel gestaan en echt niet dat ik de retour voorwaarden niet wist. en al helemaal dat ze geen zin had om het door te lezen.. Hallo het is BETAALD werk. mieter op. kan daar niet zo goed tegen.

4. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ik geef je groot gelijk meid!
    Ben zelf ook een verkoopster in een winkel, en dit mag echt nooit!
    Wat ontzettend slordig zeg!
    Ik zou ook een klacht sturen, zeker om aan te geven wat er gebeurd is.
    Neem aan dat zij als bedrijf dit ook niet graag willen...?

En chapeau dat je nog zo geduldig hebt gewacht! :D

5. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ tulip zo frustrerend ben van de week ook boos weggelopen! Ze deed echt heel lelijk tegen mijn meiden! Dus ik zeg Mila Eef kom maar deze mensen zijn niet zo heel erg aardig kopen wij niets! Zal wel aan het ter stal personeel liggen!

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat irritant zeg!

Volgende keer vragen om een kop koffie als dat zo lang moet duren;):D

Ik zal er wel een mailtje of belletje aan wagen naar het hoofdkantoor. Als ze idd de keer dat je wat terug wam brengen zich ondertussen ingelezen had, heeft ze ook niet egdaan. Benieuwd wanneer ze dat wel gaat doen.

Idd tuurlijk duurt het wat langer als het nieuw is maar dit is niet netjes.

Heb je ook geen excuses voor het wachten gehad?

7. Aviya

Aviya Niet meer actief

ze had haar manager er bij moeten halen of meteen moeten gaan bellen, dit is niet de manier van ter stal, of andere collega moeten roepen die er langer werkt.

Ze hoort dit soort dingen onder werktijd door te nemen, en ook mee naar huis te nemen, maar ok.

8. tulip

tulip Niet meer actief

ja zoiets lijkt mij ook, het erge is...volgens mij is zij een hoofdcassiere of leidinggevende (geen idee hoe dat daar werkt) want heb haar al vaker gezien en ze werkt ook vaak nieuwe meiden in. Vorige keer toen ik het kwam halen was er ook 1 en toen zij ze ook tegen zo'n meisje, tussendoor leg ik wel dingen aan je uit, want we zijn maar met zn tweetjes, dus ik zal veel bij de kassa zijn.

9. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ik zou echt wel een klacht indienen, dit is toch echt niet klantvriendelijk hoor.

Je mag van winkelpersoneel toch wel het een en ander verwachten toch??

Ik zou ook zwaar geirriteerd zijn;)

10. Aviya

Aviya Niet meer actief

Hier weet het hoofdkantoor dus niks vanaf, dus als niemand een klacht indient weet men ook van niets, als ze maar met zn tweetjes staan betekent dat ze meer moeten dan ze aankan. ze zullen waarschijnlijk ook bang zijn voor haar baan, en hobbelt maar door.
    Als dit de hoofd daar is, dan heeft ze nog heel wat bij gespijkerd te krijgen.

Zou een klacht indienen Tulip dit kan echt niet,.

11. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    gelukkig is die van hier wel aardig:D

Deel Deze Pagina