Is het nu mis?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Fredje78, 4 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fredje78

Fredje78 Lid

2 mrt 2009
    7
    0
    0
    Executive
    Londen
    Hi,

Een aantal vraagjes:

Ik zat vanmiddag in een vergadering en opeens moest ik gewoon naar de WC om te kijken (broekloeren noemen ze dat geloof ik ) moest niet plassen niks, wilde gewoon kijken.
    Niks te zien,... toch met wc papiertje geveegd en ja hoor,... helder licht rood bloed...
    Dit is al de tweede keer en ik word hier zo verdrietig van!

Ik hoor dat het misschien innesteling kan zijn, maar als je die vruchtbaarheidscalculators moet geloven was die al op 20 feb,.. mijn laatste ongi was nl op 1 feb...

Dus ik heb de hoop alweer opgegeven, of is er toch nog hoop...? Tijd zal het leren. Ik vraag me alleen af hoeveel bloed je kan verliezen bij innesteling, hoe het eruit ziet en wanneer dat zou moeten ophouden?

Misschien kan iemand hier iets op kan zeggen?

Alvast bedankt!
    Groetjes,
    Fred

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Fred,

het kan toch wel van de innesteling zijn, want dat gebeurt dan meestal rond de je NOD, dus het kan ook iets ervoor en nu net als bij jou dus ook wellicht iets later. Het kan ook zijn dat je alsnog toch ongesteld wordt. een innestelingsbloeding kan varieren van en drupje rose tot een plasje rood. Soms zelfs met kleine stolseltjes. Dat duurt dan vaak een paar dagen waarin het minder zal worden en wrs bruinig. Het kan dus nog alle kanten uit.

Groetjes Brigitte

3. Fredje78

Fredje78 Lid

2 mrt 2009
    7
    0
    0
    Executive
    Londen
    Beste Brigitte,

Bedankt voor je snelle antwoord!
    Tot net toe was het echt af en toe een druppel.
    Maar net naar de wc geweest, geplast en toen met vegen sluimerig dongerrood, dus ik denk echt dat het mis is, denk je ook niet?

Wanneer weet je als het echt mis is?
    Sorry voor de vragen maar ik ben hier helemaal nieuw in en de dokter zegt alleen maar afwachten en van alle reaktie wordt je ook niet wijzer... de een zegt dit en de andere weer dat

Het is en blijft een wondertje, dat blijkt maar weer!

Groetjes,

Frederieke

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Frederieke,

je hebt dus een positieve test he? Ik denk dat ik het nog even aan zou kijken of je nog meer bloedverlies krijgt, want als je een hele prille miskraam hebt, komt er toch helderrood met stolseltjes uit over het algemeen, dus meer dan wat je hebt verloren tot nu toe. En als het hier zo ongeveer bij blijft op tijd de vk bellen en vragen om een vroege echo bij 7-8 weken, dan weet je meer en is er ook iets zinnigs over te zeggen. Ik duim met je mee.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina