abortus

Discussie in 'Miskraam' gestart door Amirah, 1 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amirah

Amirah Nieuw lid

1 nov 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry dat ik dit hier plaats, weet niet waar anders..

Op 26 sept stond de abortus middels curretage gepland. Bij de echo kwam ik erachter dat ik een tweeling droeg, ik kon toen niet meer doorzetten, maar mijn vriend wilde het echt niet. In mijn eentje houden was geen optie.. Dus ging de abortus 1 oktober door.. Sinds 7 oktober tot heden ben ik nog aan het bloeden, best veel ook, en is de zwangerschapstest positief. Ik kreeg van de week een echo en mijn baarmoeder is leeg. :((((
    Vanochtend heb ik om 8 uur 2 cytotec pillen ingebracht, maar er gebeurt niets. In de brief staat dat het binnen 24 uur moet komen, overtollig bloed ofso, want de vruchtjes zijn er niet meer, maar ik lees overal dat vrouwen snel pijn krijgen en vloeien. Ik vind dit maar eng.
    Over 10 dagen moet ik weer een test doen en dan zuo deze negatief moeten zijn.
    Dit heeft zo een vervelende nasleep. Ik ben zo verdrietig en kan het maar niet afsluiten..

Heeft iemand ook zoiets gehad ?

Liefs,
    Amirah

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Meid ik vind het echt verschrikkelijk dat je hiervoor hebt moeten kiezen, dat zal vast heel moeilijk zijn geweest.

Hier wel ervaring met cytotec en het kan zijn dat het effect pas wat later zichtbaar wordt, het kan nog tot 48 uur later 'beginnen'. Je moet goed in de gaten houden dat je niet te veel bloed gaat verliezen, en of en wat precies te veel is moet je voor jezelf bepalen, als je het niet vertrouwd gewoon de arts of kliniek bellen.

Kun je er in je omgeving over praten? Heb je het verteld tegen bijv een beste vriendin, je moeder, zus, andere familie? Het is belangrijk dat je erover praat zodat je het kunt verwerken. Desnoods met een professioneel iemand. Sterkte, ik hoop dat je zw test snel negatief zal zijn zodat je dat stukje iig kunt afsluiten.

3. Amirah

Amirah Nieuw lid

1 nov 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Shart86,
    dank je wel. ik wens dit echt niemand toe..
    Ja heb gisteren wel wat meer verloren, maar er is ook 1 pilletje uitgevallen. Nu is het wel veel minder als daarvoor, maar goed. Ik ga even paar dagen aankijken hoe het gaat.

Ja ik heb professionele hulp gezocht en ga deze week in therapie.
    Dank voor je berichtje..

Liefs,

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Het spijt me voor je dat dit gebeurd is.
    Maar ik begrijp niet goed wat er nu is, waarom neem je cytotec als je baarmoeder leeg is?
    Ik heb bijna vier weken geleden een curettage gehad en heb net nog licht positief getest. Het kan gewoon best even duren voor alle HCG weg is.
    Sterkte met het verwerken hiervan.

5. Amirah

Amirah Nieuw lid

1 nov 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Mime28

omdat ik nog steeds bloed sinds 7 oktober :( Helaas was de test nog positief..
    De artsen willen een negatief test zien, dus moet ik nu over 2 weken weer testen en mocht het dan nog positief zijn, dan moet ik een hercurretage krijgen. Volgens de arts kan er nog een vlokje zijn dat hcg produceert en daardoor blijf bloeden.
    Mijn baarmoeder is boos op me...

Deel Deze Pagina