Kiki, 1,5 ex per jaar is braver dan ik ben geweest hoor! Ok, bij mij was de periode dan een stuk korter, maar toch! Sorry! Zal vanaf nu mijn waffeltje houden ok..! Ik moet trouwens wel even zeggen dat je een schitterend mooi meisje hebt! :-D
Mijn oma noemde mij Recherche toen ze nog leefde Vervolgens gaf ze mijn ouders de schuld... want vond ze... Ze hadden me maar een fatsoenlijke normale naam moeten geven hahahahah
Ik zou ook Je-li-na zeggen maar inderdaad, als jij zegt hoe het wel moet, is het toch niet zo moeilijk om het na te zeggen.... zou je denken he?! Ik heb hetzelfde met Louise. Het moet uitgesproken worden als Loe-ise maar je wil niet weten hoeveel mensen het uitspreken als Loowiese
Nee joh, daarom zeg ik het niet! Vind de discussie met kiki wel lollig! haha Enne... dank je wel. Maar jou meiden mogen er ook wezen hoor.. Net even op je site gekeken
Hihi gelukkig! Ging allemaal even een eigen leven leiden hahaha, maar goed het is toch niet netjes om andervrouws topic over te nemen, toch..? Thanks voor de complimentjes :-D heb goed m'n best op ze gedaan haha! En vroeger op school zeiden ze nog wel dat ik niet creatief was........
Weet je wat ook irritant is. Als mensen de naam van je dochter verkeerd schrijven, terwijl het nota bene bij mijn banner staat! Grrrrr.... (sorry, dat was ook even offtopic) Maar jullie hebben (vera en daya) inderdaad knappe meiden!
Ik zou in eerste instantie Jelina zeggen. maar ja ik ken het probleem hoor Giulia is ook te moeilijk voor mensen