Ik plaats deze testvoor een vriendin. Ze is zwanger geweest. Toen een miskraam gehad. En nu een aantal maanden verder dacht ze ik ben zwanger. Zien jullie iets? Test van gister 3 dagen voor NOD is de onderste Test van vandaag 2 dagen voor NOD is de bovenste Namens haar bedankt voor het meekijken en meedenken.
Ik zie in de verte een heel licht streepje, probeer eens die van de kruidvat 2 voor 5 euro. Die zijn veel sneller als die jou vriendin nu gebruikt.
Ze had wel een test gedaan van zwanger en kids cassette, Deze was vager dan deze test. Die kon 6 dagen voor NOD die van zwanger en kids Ze vond het geen fijne test Hierboven zijn de testen van de Wibra had ze het over Die kende ik zelfs nog niet Zal het door geven de kruidvat 2 voor 5 Dank voor je reactie Zal vanmiddag naar haar toe dan kan ik ze live zien
In het echt wel duidelijker. Ze heeft hem nog bewerkt met water. Aangezien hij erg geel was. Dan nog blijft de streep heel vaag en roze. Ik moet nog een weekje wachten met testen. Blijft spannend wordt het een babyboom onder de vrienden. Zou wel leuk zijn.
Nee hier nog niet getest. Vind het wel knap van mezelf. Ik wil het weekend testen. Zaterdag denk ik dan zit ik 15 dagen na de pregnyl Lief dat je het vraagt.