Deze ochtend nog een testje gedaan. Ziet er niet goed uit. Het streepje stond er binnen de tijd, maar lijkt niet donkerder. Onderste is van vandaag. Bekijk bijlage 461124
Ik zie wel streepje maar is inderdaad niet opgelopen. Ken deze testen niet, maar wellicht heeft deze test de welbekende indroogstreepjes. Ik zou een k2v5 proberen.
Ik ken deze testen ook niet, maar je zou ze wel al iets donkerder verwachten! Succes, ik hoop het voor je!
Hey Yaraah, wat spannend. Zou ook eens een andere test proberen. Hoop dat het mooi op gaat lopen komende dagen, je bent op tijd met testen.....dus het kan nog alle kanten op!!
Even ter info de streepjes stonden er binnen de afleestijd. Als ik de foto bekijk van woensdag toen ik pas getest had en die van deze ochtend zie ik wel een licht verschil.
Ik hoop het natuurlijk voor je maar om mijn telefoon lijken ze allemaal grijs Hoe zijn ze in het echt?
ik heb nog even een vraagje voor de ervaren meiden onder jullie. Ik heb 30/05 punctie gehad en op 02/06 terugplaatsing van 2 verse embryo's (op dag 3 dus)... dinsdagnamiddag had ik ineens een hele hevige kramp in mijn onderbuik en dacht dat ik ongesteld ging worden, daarom ook dat ik woensdag een testje deed omdat ik nog geen bloed zag. Kan het zijn dat dinsdag dan pas de innesteling was die ik gevoeld heb? Dan zou ik nu wel pas 4 dagen na de innesteling zitten...
Hai yaarah, We lopen precies gelijk. Ook ik heb 2 juni me tp gehad. Ik heb sinds gisteren op wd10 positief getest en vandaag wd11 loopt ie mooi op. Ieder lichaam is anders, het kan zo zijn dat jou innesteling wat later was. Als dat zo is zou ik maandag nog een test doen. Ik hoop voor je dat je alsnog een dikke positieve test in handen krijgt! Want ik weet hoe onzeker jeje kan voelen Ik zie wel een licht streepje op je test, dus het kan nog goed komen Ik duim voor je
Mel dank je. Ik mag maandag bloed laten prikken dan weten we meteen of er nog HCG aanwezig is en hoeveel. Ik hoop dat jouw testen ook mooi oplopen en dat je binnen 9maand een wolk van een baby in je armen mag houden
Gelukkig maar! Dat je bloed mag laten prikken. En dankjewell hoop ook dat alles goed blijft gaan! Succes
zonet het resultaat vernomen van de bloedtest: HCG 17. De dame aan de receptie noemde het een heel prille zwangerschap. Bij de 2e ICSI poging had ik ook een HCG van 18, dat is toen ook misgegaan...