Echt zo jammer terwijl ze al zo duidelijk waren Vanochtend nog getest, streepje staat er nog, ietsje donkerder dan gisteren maar niet zo duidelijk dan do, vr en zaterdag dus heb er geen vertrouwen meer in...
Is dit de gewone sensitest? Of de sensibaby? Die laatste bleven bij mij heel lang licht en schommelde heel erg. Ik deed andere testen daar naast die wel mooi opliepen dus maakte mij geen zorgen, maar als ik alleen sensibaby deed was ik ervan overtuigd geweest dat het mis zou gaan. Tot ik zo ineens van de 1 op de andere dag een knaller had met die testen terwijl die van de dag ervoor nog heel licht was.
Oh jeetje...je reactie geeft me weer hoop Sparky Dit is de eerste keer dat ik sensitestbaby heb gebruikt, normaal altijd gewone sensitest... Maar ik zit vandaag wel op 14 dpo, zou het dan zo bij zo niet meer moeten "knallen" Maar goed..ik ga zo toch nog maar even langs de kruidvat en nu niks meer drinken want heb mn bekertje al weggekiept
Nee digitale heb ik nog niet gedaan, heb er maar een en wilde die gebruiken om het aan mn vader te laten zien. Vind het ook niet leuk als er niet zwanger in beeld komt Dan liever lichte of geen streepjes, das niet zo zwart/wit
Ik vind sensibaby heel goed voor de eerste vroege testmomenten. Ze zijn erg gevoelig alleen lopen raar en schommelend op. Ik zou ook even een kv 2v5 doen. Dat er iets speelt is zeker. Ik hoop dat die testen bij jou ook zo slecht en raar oplopen en kv gewoon een mooi streepje geeft.
Ik hoop het ook Zo snel naar kruitvat en vanmiddag bij thuiskomst maar weer proberen Ik hou jullie op de hoogte
Nou, ook de kruidvat is niet knal, er staat wel een streep maar erg licht. Zal proberen of ik m op de foto krijg. Bij mn dochter was die op 14 dpo een stuk duidelijker dus ik ben bang dat het toch een restje hcg is