Hoihoi Even een vraagje. Ik gebruik voor het eerst (sensi)ovulatietesten(dipstick). En nu had ik bij een eerste test wel 2 streepjes, maar de controle streep was veel duidelijker dan de teststreep, na enkele dagen waren ze allebei even roze, in de dagen erna werd het teststreepje weer lichter en vandaag was er niets meer te zien. Heb ik dan mijn ei gehad? Weet helemáál dus niet hoe dit precies werkt. Wie kan mij antwoord geven? Bedankt!
Wat leuk dat je zo snel reageert! 22 april heb ik een pilletje gekregen om een miskraam op te wekken, 2 dagen later andere pilletjes gekregen.. Op de 24e is het losgekomen. Ik weet niet goed wat ik dan als 1e dag moet rekenen. 22 of 24 april. Van de gyn mochten we weer gaan voor een nieuwe poging. Als ik de 22e als eerste dag neem is het cd 13.. Ik had een fotootje gemaakt van de test, maar het is te groot..
ja dat wel. Ik dacht het zekere voor het onzekere! Haha! Nou maar hopen dat het nut heeft gehad! Het zijn goedkope testjes, dus je mag er niet te veel van verwachten, maar ik heb liever een test die zegt: opschieten en klussen maar!
Die test ziet er wel goed uit zo.. vanaf hier ziet het er positief uit. Maar zou voor de zekerheid nog wel wat dagen doortesten. Je hoort vaak dat na een mk de cyclus langer is, misschien is de eisprong ook later. Maar gewoon regelmatig klussen he dan mis je hem sowiezo niet
Ik heb ze deze maand ook gebruikt, en ik kreeg ook heel duidelijk dat verloop te zien. Het ziet er goed uit idd, meestal heb je dan 12-36 uur na de positieve ovu-test (dus de testlijn even donker of donkerder dan de controlelijn) je eisprong.
Ik ga deze ronde ook die ovulatietesten van Sensitest gebruiken. Wat ik heb begrepen is dat je 24 tot 48 uur na een positieve test (testlijn minimaal even donker als controlelijn) een eisprong krijgt. Als de testlijn weer lichter is, is je eisprong geweest.
Hoi Nikton, ja ik gebruik die testen al maanden. Ze werken erg goed bij mij en kan er duidelijk mn ei mee opsporen. Het komt overeen met de temperatuurcurve die ik ook bijhoud. Het verloop wat jij hebt is heel normaal , je ei is dan geweest als het lijntje weer minder duidelijk word. Je eisprong komt eraan binnen 24 uur als het lijntje net zo dik is als de teststreep. Die avond moet je dus klussen. Ik vind die testen van sensitest erg fijn omdat je ze snel in huis hebt en ze zijn geodkoop. Succes.
Ik gebruik ze ook ze zijn er fijn. Ik zie precies wanneer ik mn ei kan verwachten. In de gebruiksaanwijzing staat ook het vrij duidelijk.Succes!
Vandaag ook weer neg. testje, dus best wel spannend. Het lijkt wel of mijn borsten gevoeliger zijn dan anders.. zou wel heel mooi zijn als het gelijk weer gelukt is. Mijn cyclus duurde altijd erg lang, was dus verbaasd nu al een positieve ovutest te hebben. Hopelijk klopt het! Ik hou jullie op de hoogte! Jullie ook succes!
Ik heb ze vandaag ook besteld. Wel fijn om te weten dat ze echt duidelijk aangeven wanneer je ei eraan komt!
Tijdens mijn zwangerschap hadden we het al over een tweede En mijn zwangerschap en bevalling is best wel meegevallen, dat scheelt wel. Na 2 a e maanden wilden we al gaan klussen voor een tweede, maar vanwege vakantieplannen in september, hebben we het even uitgesteld.
Laat mij er maar eerst 1 proberen te krijgen, haha! Men zegt dat je na een zwangerschap supervruchtbaar bent, dus ik zou zeggen: Doe je best.
We zitten alweer in de derde ronde, maar hopelijk is het snel raak, want het lijkt ons geweldig om weinig leeftijdsverschil te hebben. Jij ook veel succes.
@Sassie Heb je er in bij je eerste lang over gedaan? Wel grappig dat je over de vakantie nadenkt. Dat doe ik ook. Ik heb in oktober vakantie en dan willen we eigenlijk naar Amerika. Moeten dan wel in de gaten houden tot welke maand ik mag vliegen, mocht het lukken..