@ Dreamer: Oh, maar zoals jij het brengt is echt niet erg hoor! Ik heb er ook geen moeite mee als mensen zeggen dat ik een buikje begin te krijgen of zo. Zeker niet als ze zeggen dat ik gezond buikje begin te krijgen, omdat ze dan duidelijk doelen op de zwangere buik. Daar ben ik juist heel erg trots op. Maar de manier waarop sommigen het doen ("Wat een pens al !") en de andere opmerkingen van dat je al dik aan het worden bent van voor én van achter, die schieten me in het verkeerde keelgat. HEt komt ook wel door de mensen die het zeggen,want meestal zijn het die mensen waar ik niet zo veel mee heb, (met een reden), die dan ook nog eens ongevraagd een opmerking naar mijn hoofd slingeren waar ik niet op zit te wachten. Zolang de 'feedback' respectvol wordt gebracht en op een lieve manier, kun je heel veel tegen me zeggen. Maar als je het me na roept door de kantine terwijl het gesprek er niet over gaat en ik er helemaal even niet mee bezig ben, dan voel ik me wel... eh... lichtelijk in de zeik gezet Liefs mamatoB
Heb hier al gehoord: "hee dikke" en "zoooo vetzak" en "vetlel"....... Ik reageer meestal met een lach dat ze het nu mogen zeggen maar straks niet meer. (ben trouwens van week 6 t/m 12 10 kilo afgevallen en het zit er nog niet allemaal weer bij, ben echt niet dik maar draag wel naar voren). Ik zeg zelf ook, hee ga eens opzij voor bol.com hahaha, of ik zeg dat als ze iets horen ontploffen dat ik het ben. Of dat ik mijn t-shirt over een wok heb gestreken Ben trots op mijn lijf! Maak er een lolletje van dan kan je lachen. Mensen bedoelen het meestal niet rot. Het is wel lullig als ze dingen over je kont zeggen ofzo, zou ik ook niet leuk vinden.