Mama's met een speelzolder? De kids zijn 7j en 3,5j. Onze living staat vól met speelgoed. We hebben een ruime zolder (2de verdiep) die we eventueel als speelkamer kunnen inrichten? Maar gaan ze er éffectief spelen? Zonder dat ze me constant gaan roepen Foto's mogen ook steeds
Wij hebben een speelzolder alleen spelen ze er zeer weinig kinderen zijn 10 7 en 2 De oudste pakken er wel geregeld speelgoed en nemen het dan mee naar huis slaapkamer of beneden. Speelgoed voor onze jongste staat wel beneden in een grote mand en in een kast. Alleen zijn fiets staat in het zicht
Geen zolder, wel speelkamer. Er wordt gespeeld maar minstens zo vaak nemen ze het mee naar de kamer of keuken
Wij hadden vroeger een grote speelkamer, ideaal! Lego of barbie dorp kon blijven staan (keertje minder stofzuigen is geen ramp). Wilde ze met z'n allen een racebaan maken, veel plezier! Scheelde heel veel zooi en ruime in de woonkamer. Daarbij was ik niet on het zicht, dus werd er veel minder mama geroepen. Ondertussen zijn ze een stuk ouder dus de speelkamer is nu een game kamer. Er staat een grote tv, inclusief playstation, switch, wii en zo'n ouderwetse gameboy. Verder een slaapbank en een groot zit kussen. Verder een speeltafel (tafelvoetbal, biljart, airhockey in een). Zodra ze nog wat ouder zijn zal er een mini koelkast komen. Ik zeg dus doen! Van zo'n kamer heb je letterlijk jarenlang plezier en de kinderen ook.
Wij hebben ook het speelgoed op zolder. Mijn zoons zijn 4 en 6. Ze spelen er alleen als er vriendjes zijn. Knutsel-, kleurspullen en spelletjes hebben we wel beneden. Als ze ouder zijn zal er waarschijnlijk een tv met een console komen en dan denk ik dat ik ze nooit meer zie .
Wij hadden vroeger een speelkamer en speelden er maar heel af en toe. Voor het opbergen van speelgoed en spelletjes was het wel handig en voor het bouwen van grote bouwwerken met Lego of knex ook
Hier een speelkamer op zolder. Zoon speelt er met zijn vriendjes en ook wel eens alleen. Al zijn Lego bouwwerken staan er. En het is een opslag voor de playmobil daarnaast staat er een bank waar ze op mogen spelen. Dochters speelgoed staat nog veel beneden, soms speelt ze met haar broer boven maar alleen nog niet. Toekomst wordt het denk ik game / studeer hok.
Geen speelzolder maar een gamezolder Kinderen zijn ook al wat ouder. Maar toen ze jong waren hadden ze daar niet rustig gaan spelen, ligt ook aan je kinderen denk ik. Dat kun je het beste zelf inschatten. Ik zou ze ook te ver weg vinden zitten qua zicht op wat er gebeurt, maar bij ons is t 3 trappen op naar zolder en die van mij hebben altijd snel ruzie
Hier een speelzolder, kids zijn net 5 en 3.5. ze spelen er nooit. Vind het verder wel ideaal om daar het speelgoed gewoon neer te zetten. Hoop dat ze er ooit wel gaan spelen.
Als het niet lukt om te verhuizen, willen wij graag de garage ombouwen tot extra kamer met dan ruimte voor een (slaap)bank, tv en de switch verhuisd dan daar ook heen. Veel speelgoed zal er dan denk ik toch niet meer zijn. Wat er nog is mag daar heen of op hun eigen kamer, maar niet meer in de woonkamer.
Ik denk dat het mooi erg kind afhankelijk is. Vroeger speelde ik bijna nooit alleen boven omdat ik me dan alleen voelde. Als mijn zus ook boven was dan klikte dat niet dus speelde altijd beneden. Onze zoon speelt af en toe op zijn kamer maar wil dat liever niet omdat hij aangeeft dat hij zich dan alleen voelt (wist hij toen niet van mij) ik ben een gezelschaps mens. Wil graag wat mensen om me heen. Ze vermaakte me vroeger niet maar het was voldoende om me niet eenzaam te voelen.
Wij hebben een speelzolder. Vooral de jongste speelt er graag, die speelt ook het liefst met dingen die veel vloeroppervlak vragen zoals lego, gravitrax, racebanen. Alleen of met een vriendje. De oudste zit liever te knutselen, dat doet ze aan het bureau in hun kamer. De speelzolder is ook sportzolder, ze hangen allebei regelmatig aan de ringen.
Onze woonkamer is meestal de speelkamer Regelmatig logt de vloer hier vol in een legofase ofzo.... Ze hebben beide een ruime slaapkamer waar ze ook gewoon mogen spelen maar meestal slepen ze toch iets naar beneden om daar te gaan spelen. De oudste (9) speelt af en toe boven de laatste tijd.
Wij hebben een speelkelder. Erg fijn. Omdat het maar 1 trap naar beneden is is het dichtbij en vanwege houten vloeren is het ook gehorig en kan ik zo nodig bijsturen. Ze spelen er regelmatig al speelt de jongste het liefst in de woonkamer. Dan kan ze ons inzetten in haar rollenspellen
Wij hebben een speelkamer op zolder. Onze dochters van 7 en 4 gaan daar nu steeds vaker spelen. Ook als dochter iemand te spelen heeft gaan ze daar veel naartoe. de bedoeling is dat dit jaar het meeste speelgoed naar boven gaat. In ieder geval niet veel meer in de woonkamer.