ik hoop ook dat ze uitkomen, en ik vind het wel heel toevalling dat ik 3x maart 2010 heb, dus ik ben benieuwd
Ik had in september toen ik stopte met de pil 4 pendels laten doen. 3 ervan zeiden dat ik in december positief teste en 1 in november en december klopte! Helaas is deze zwangerschap na 11 weken in een miskraam geindigd.. Ondertussen heb ik weer enkele pendel aanvragen gedaan maar nog maar 1 antwoord gehad: April 2010 van een jongen. Ik staar me er niet blind op maar stiekem hoop ik héél hard dat het uitkomt Ik zou heel graag nog een pendel van Wishgirl krijgen, maar die ontvangt geen pb's meer, dat vind ik echt heel jammer, bij haar heb ik een heel fijn gevoel, hoe gek dat misschien ook klinkt . Dus mocht je dit lezen wishgirl, maak me blij!!
Voor mij is er gependeld en daar kwam uit dat ik in juni 2010 zwanger zou worden en dat het een jongetje zou worden. Dat laatste kan nog, maar zie mijn banner... Groetjes meiden!!! Claire
Ik hoop dat ie uitkomt. AstridDi heeft voor ons maart 2010 en in maart krijg ik de tp van onze laatste cryo. Erg spannend.
Bij mij hebben er een aantal gependeld en niemand had het goed. De datum niet en ze zeiden allemaal dat ik een meid krijg, maar op de echo's is toch duidelijk te zien dat het een jongen is.
Claire,Gefeliciteerd! ga er van genieten zou ik zeggen! Geeft me toch een beetje hoop,dat de pendels misschien uit kunnen komen..maar ik geloof er pas in als 1 van de 2 pendels uit komt. Ook al ben ik er wel heilig van overtuigd dat wij,als wij ooit kinderen krijgen,een meisje krijgen. ik heb ook nog een paar anderen gevraagd hier om te pendelen,maar daar heb ik nog geen reactie op,dus die ook maar even afwachten,kijken wat ze zeggen.
Heb verschillende pendels gehad die niet uit zijn gekomen. Heb pendels staan van mei 2009 tot 2011. Heb ook weleens bij dezelfde persoon na een paar maanden een pendel opnieuw aangevraagd. Om vervolgens dus een hele andere maand te krijgen dan eerst (en die maand was nog niet geweest soms). Ik ben ermee gestopt. Heb meerdere maanden gehad met 3 pendels. Nou nog niet zwanger.
Ik lees hierboven dat jullie gependeld hebben. Hoe hebben jullie dit laten doen? Online? Wil het ook graag laten doen, maar kan niet goed vinden hoe.
Kijk even in dit topic http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/15900-pendelen.html hier staan er een paar die pendelen, je kan dan op de naam klikken en ze een pb sturen met de vraag of ze voor je willen pendelen. succes !
Ik had 1 pendel voor nov. en deze klopt! of het een jongen wordt weten we niet eerder dan bij de bevalling!
ik had 3 pendels voor maart en het klopte! het was 2x jongen 1x meisje, dus dat is nog even afwachten.
ik had gependeld en daar kwam uit dat ik in januarie 2010 zwanger zou worden van een jongetje, ik ben in december zwanger geworden, en heb gependeld of het nog steeds een jongetje was... 1 zei jongetje en 1 zei meisje, 1 van de 2 heeft iig gelijk dinsdag weet ik wie.
bij mij klopte het niet er werd door 5 personen gependelt 1-dec '09 2-okt '09 3-dec'09 4-maart '10 5 april'10 en het is februari geworden
ik heb ook laten pendelen, maar zoals jullie aan mijn onderschrift kunnen zien moet ik nog even afwachten of het uitkomt.
Ik heb er een aantal gehad die niet klopten. De pendel die welke klopte van BB10 stond er al een half jaar en is uiteindelijk uitgekomen qua maand in elk geval. Geslacht is nog +/-23 weekjes afwachten.
Nij mij klopten de pendels. Ofja, ik werd zwanger in de maand waarvoor ik de meeste pendels had. (ze klopten dus niet allemaal)