hee!! ja bij mij wel! had een pendel in maart voor een posi test en check mn banner die was gependeld door; francescak
Hihi bij mij niet.. ik had na iedereen gemailt.. toen kreeg ik een reactie terug voor juli.. maar had net positest gedaan
HIer een pendel voor februari maar helaas is dat hem niet geworden Heb er ook een voor maart, dus dat zou nog kunnen, we wachten rustig af! Als het klopt, laat ik het natuulijk weten!
Nee, totaal niet. Mijn eerste pendel dateert voor januari 2007, toen nog eens maart, mei en oktober 2007. 2008, januari, april, mei, oktober en december. 2009 maart, april, mei, augustus, september. 2010 februari, maart en december. Heb nog steeds geen kind, nooit zwanger geweest ook. Het aparte is wel dat iedereen inclusief ikzelf, telkens een meisje kreeg als antwoord bij het pendelen. Ach het is leuk, das alles.
ja mijn pendel is uitgekomen, zwanger november 2008 van een meisje, en in Juli 2009 is mijn dochter geboren!
bij mij is het wel uitgekomen, had 3 pendels voor zwanger maart een meisje. En in November is ons dochtertje geboren..... Ben benieuwd of de pendels die ik nu heb laten doen uit komen, zou wel leuk zijn, weer zwanger in 2010 !!!
Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien, heb ik (inmiddels al weer 3) positieve testen in m'n handen gehad!!! Ik had pendels staan voor april (M) en mei (M), het is nu dus in maart raak! x
Bij mij zijn de onderstaande pendels niet uitgekomen februari: Wishgirl, BB10 maart: Francescak, Linda2 Ik heb er nog 3 staan voor april en hoop dat wel uit komen
Zouden er mensen voor mij willen pendelen?? Ik ben nu zwanger van ons 2e wondertje en zou graag willen weten of het een jongen of meisje word......? Weet dat het geen zekerheid geeft maar ben wel nieuwsgierig!
Ik had 2 februari 2009 een pendel gekregen dat ik in januari 2010 zwanger zou zijn.. Klopte, want 2 februari 2010 had ik een posi test! Nu in oktober uitgerekend. Had ook een paar pendels voor oktober 2010, dus in zekere zin klopt dat ook nog wel
saz667 @ Gefeliciteerd wat bijzonder en apart dat het uitgekomen is Ik heb een pendel van mei 2010 dus ik ben benieuwt Een meisje die ik ken heeft voor mij gependelt en bij haar en een vriendin van haar was het ook uitgekomen dus ik ben benieuwt
Tja, bij mijn zoontje heb ik niet laten pendelen maar klopte de chinese kalender wel.. Wat betreft de pendels voor nu, ik hoop dat ze uitkomen (zie onderschrift) al heb ik zelf altijd heel sterk het gevoel gehad dat ik echt een jongensmama ben, en dan zou er maar 1 goed gependeld hebben, maar ben toch echt 1.5wk geleden ongesteld geworden dus dan zou de datum niet kloppen!
hee dames! maar het kan ook zo zijn bij een pendel dat je je ei heb in die maand en dat je posi test in de maand erop is maar net wat je vraag was! liefs xx
ik heb een pendel staan voor mei/juni 2010 en dan hebben we onze eerste icsi behandeling is wel bijzonder want die pendel is gedaan in september 2009 en toen wisten we nog niet eens dat we deze behandeling moeten ondergaan en liepen we net bij de gyn en wisten we nog geen oorzaak van onze kinderloosheid. dus ben benieuwd!
@Saz667, wel leuk om te weten wie het voor jou goed gependeld had. Als het tenminste iemand van het forum was.
chinese kalender was 2 keer fout. (de eerste keer wist ik de bevruchtingsdatum niet precies, en dat zat net op de maand wissel, dus ik weet niet of die goed was.)