Hallo allemaal Ik ben al tientallen weken gestopt met de pil en ben nu sinds drie maanden regelmatig ongesteld en nu ben ik 7 dagen over tijd... Moet ik nu testen?? kUs swiggy
ja zal ik testen?? HEt valt me wel op dat ik wel nu extreem veel slaap nodig ben.... Maar voor de rest heb ik helamaal geen symptonen.
[ja zal ik testen?? HEt valt me wel op dat ik wel nu extreem veel slaap nodig ben.... Maar voor de rest heb ik helamaal geen symptonen kus swiggy
Oooh spannend zeg!! Ik was al veel eerder gaan testen Succes morgenochtend! Wij wachten hier in spanning af... Liefs Manuela
ik ga vanavond testen!!! Jllie horen het direct morgenochtend misschien ook wel vanavond... Ik heb nu al kriebels in mijn buik ervan! Ik kan vanavond mooi op mijn gemak doen omdat ik dan alleen thuis ben. lekker rustig en geen verwachtingen.. Kan toch gewoon als ik niet onmeunig veel drink vandaag en clear bleu op haal?? Plaese geef antwoordt op vragen...! Bedankt voor jullie emails en antwoorden!! KUS SWIGGY
o swiggy waarom nu niet (ik wil het zzooozoooo graag weten), hoe hou je het vol. knap hoor. suc6 met testen vanavond enuh we horen het wel