hahaha geweldig al die nieuwsgierig vrouwen he. nou daar hoor ik ook bij, kom op gewoon nu testen, je hebt maar een klein beetje urine nodig dus persen met die handel.
Hoi meid, Heb je al getest las het net allemaal. Ben wel nieuwsgierig geworden nu hoor. Laat het ons a.u.b. weten. Dikke kus Fennita
Misschien nog te weinig hcg? Anders bloedtest bij huisarts? Spannend hoor!!! Houd ons op de hoogte, we zijn ook zo nieuwsgierig
nou ik ga aan het einde van de week weer testen ja gewoon thuis. Anders ga ik naar de dokter... Kus swiggy
ik ga morgenochtend testen. ik ben wel benieuwd. wat als het nu weer negatief is?? ik ben altijd zo bang om naar de dokter te gaan en daarover te praten enzo omdat mijn mannelijke dokter vrij ouderwets is aangelegd. en ik met mijn leeftijd nog aardig jong ben. die vrouwlijke arts is er alleen op tijden wanneer ik nooit kan.... toch als ik nu weer negatief test dan moet ik toch maar voor mekaar te zien te krijgen om naar de vrouwlijke arts heen te gaan. toch? het is voor een ZEER goed doel!!!!!! dikke kus swiggy jullie horen nog van mij
hoezo kan je niet na die vrouwelijke arts? omdat je dan moet werken ofzo? maar op je werk moeten ze je gelegenheid geven om na de dokter te gaan, dus dan moet je gewoon vrij krijgen om na die vrouwelijke arts te gaan.
ik krijg dat vaak niet voor mekaar... moet ik minstens twee weken van te voren aangeven!? zeggen ze. ja echt ze kunnen zeiken hoor bij mij op het werk. maar dat bedoelde je toch niet boos meliske?? kus swiggy
ik ga niet morgenochtend weer testen. moet werken plotseling anders moet ik om half zes al testen en mocht het wel zo zijn kan ik het niet eens gelijk tegen mijn vriend vertellen... ik denk dan zaterdagochtend als het niet anders kan. Weet je wat ik wel had....? Ik had dus met clear bleu getest en het controlestreepje was wel helemaal blauw met op de achtergrond wit. bij het afleesschermpje was er ook een blauwe negatieve streep maar de achtergrond bleef lichtblauw.... wat nu ??? betekent dit iets?? wat denken jullie en wie heeft dit eerder of ook meegemaakt?? kus kus swiggy
ik ben bij de huisarts en wat blijkt ik heb schijnbaar een keer in de zoveel tijd een eisprong.... haast nooit dus en mijn vriend is gelijk ingerust dat ik niet zwanger zal worden... we gaan er ons nu helemaal niet meer op concenteren en we zien wel. als ik over een jaar of zo nog steeds niet zwanger ben gaan we hulp in schakelen. is wel kut hoor.....!!
Hey Swiggy wat een vervelend nieuws... Ik vroeg me wel af hoe de huisarts dat heeft kunnen vaststellen dat je maar eens in de zoveel tijd een eisprong hebt? Je had toch elke maand een regelmatige cyclus en nu ineens overtijd... Heel veel succes in ieder geval... Hopelijk is het toch snel raak voor jullie! Gr. Miranda
nou ik was de laatste tijd regelmatig ongesteld maar de maanden daarvoor soms gewoon een aantal maanden ofzo niet. of gewoon tijdens de stopweek niet en gewoon midden in een week als ik bijvoorbeeld gewoon nog de pil slikte.... raar!? en nu was ik het zat en heb het laten onderzoeken... dus vandaar deze uitkomst. maar ja. dat komt vast ook wel weer goed, hoop ik. heb nu wel weer baarmoederbuikpijn, misschien moet ik nu wel ongesteld worden, ik weet het niet. mijn lichaam is soms een raar vreemd iets. groetjes kus swiggy ps : wat werd er bedoeld met "'test!"' geschreven door lovely volgens mij.