hoi hoi, misschien raar dat ik me druk maar , maar ik voel me sinds deze week niet meer zo misselijk???? wel heel moe... is dat raar of kan het komen dat ik bijna aan die 12 weken zit???? wel heb ik sinds 3 dagen steken in mijn zijkant van mijn buik vooral als ik iets doe... is di erg of is het banden pijn?? maak me een beetje druk omdat ik en minder sympthomen heb en dan die steekjes... help help wie help deze onzekere trien Liefs Lisje
ik ben nu 13 weken en voel zo goed als niks meer. Ik maakte me ook druk maar als je bij mijn topic kikt zie je dat het normaal is dat de meeste dingen afnemen
nou dan kan ik je misschien blij maken,ik had de eerste 2 maanden niet zo veel last geen misselijkheid wel moe maar ja dat hoort erbij,toen ik 3 maanden zwaner werd ik ineens elke dag misselijk en overgeven,en idd ook bandenpijn,kleine krampjes in je onderbuik en aan de zijkant en nu ben ik bijna 4 maanden en sinds een paar dagen ben ik niet meer misselijk,wel heel erg moe..symptonen komen en gaan,daar kunnen wij niets aan veranderen hihihi.En wat betreft jouw pijntjes,je lichaam moet veel ruimte maken voor je baby,zolang je geen bloedverlies heb,kun je er van uitgaan dat het in orde is.
Het hormoon HCG is verantwoordelijk voor de verschijnselen als misselijkheid. HCG komt rond de 12e week op een lager opunt terecht. sommigen blijven dan misselijk en voor andere is het net laag genoeg zodat ze niks meer voelen.
he meiden, dank je voor jullie reactie, ik schrok al een beetje, maar heb het idee dat het misschien een beetje aan mijn darmen ligt, die steken...in mijn buik die zitten er dus wel.. maar idee dat ik mijn darmen ook beter voel nu en dei misselijk heid, ben blij hoor dat ik daar nu niet zoveel last meer van heb, maar vond het een beetje raar!! hihi liefs
ik heb nog iets voor je gevonden http://www.medicinfo.nl/%7B49d9c34f-197 ... 7ea943a%7D Oorzaken Hoewel er meestal gesproken wordt over ochtendmisselijkheid, is dit een verwarrende term, heel veel vrouwen zijn immers de hele dag, bij vlagen, misselijk. Sommigen zelfs zo erg dat ze de hele dag geen hap door hun keel krijgen. Daarentegen zijn er ook genoeg vrouwen die nergens last van hebben. Ongeveer 70-85% van de zwangeren heeft in de eerste drie maanden last van misselijkheid en soms (vooral s morgens) braken. We weten nog niet precies waarom de één continu misselijk is, terwijl de ander nergens last van heeft. Mogelijke oorzaken zijn: - hCG-gehalte (zwangerschapshormoon) Een onderzoek Goodon 2003) wijst uit dat vrouwen die een hoog hCG-gehalte (het zwangerschasphormoon) hebben, een hoger risico hebben om misselijk te worden. Echter, in ditzelfde onderzoek waren ook vrouwen met een hoog hCG-gehalte die nergens last van hadden. Opvallend is in ieder geval dat de ergste misselijkheid vaak samengaat met de sterkste stijging van het hCG-gehalte. Rond 6 weken stijgt het hCG-gehalte ineens sterk tot en met week 9, daarna neemt het langzaam af om rond 16 weken ongeveer gelijk te blijven. Bij veel vrouwen is er dan ook een piek in misselijkheid tussen week 6 en week 10-12 om daarna af te nemen.
he meis, super dank je wel voor het uit zoeken, stelt me echt gerust super!!!!! en de rest ook hartstikke bedankt he.. liefs