Vraag me niet waarom ik voor NOD heb getest (doe ik nooit!), maar plaste vanmorgen toch ineens in een potje. Dipstick van Z&K erin en... Wat denken jullie?! Ik heb zelf geen ervaring met deze testen... (ik zie uiteraard dat er een 2e streepje staat , maar kan dit ook een vals negatieve zijn )
Heb je die foto net ook niet gepost in het forum om foto's te plaatsen van vage en duidelijke testen? Duidelijk positief, als je zeker wil zijn nog eens een kv 2v5 of een CB met indicator er tegenaan gooien
@ Elance, ja die had ik daar ook gepost (maar tis daar zo druk, dus weinig reactie ) Ik ga morgenochtend kv2v5 doen, samen met vriend. Die was vanmorgen al naar het werk namelijk...
@ Arual, ik was ook zeer verast met zo'n duidelijke streep. Bij mijn VMK in februari heb ik zelfs niet zo'n duidelijke met kv2v5 gehad. Maar aangezien ik met die dipsticks totaal geen ervaring heb, ben ik toch benieuwd naar jullie meningen!
Morgen wordt het een mooi streepje op de kv 2v5 hoor. Mijn ervaring is dat deze van z&k een stuk minder gevoelig zijn. En ik vind dit al een heel mooi streepje, zeker nog voor je nod.
Ik mag het echt gaan geloven! En dat streepje véél duidelijker is dan vorige zs, geeft me moed! Dank voor alle reacties!
Da's een prachtige knaltest, Noorus. Zeker voor op je NOD vind ik um super! Nou beeb..lekker blijven plakken nu voor nog een weekje of 36-38!