6 december sex, eisprong op 11 december, vandaag dan 13 dpo met een innesteling rond 9 dpo. Kan dus prima ,
maar dan heeft m’n man super zaad wat zelfs 5 dagen overleeft? Ik vind et allemaal maar ingewikkeld! Maar sowieso bedankt voor et meedenken!
Ik vind je testen er ook goed uitzien! Ik zie een lichte oploop, en sowieso verdubbelt het met 48 uur toch zoiets, dus kan ook zijn dat je pas morgen echt duidelijk verschil ziet met gister. Die 1-2 weken kloppen in ieder geval wel met je streepjes. Gefeliciteerd! Ik snap ook mijn bevruchting nog steeds niet helemaal, was ook pas na mijn vruchtbare dagen (maar kennelijk toch niet). Zaadjes kunnen wel wat langer in je lichaam overleven, dus zou best kunnen wat jij zegt. We zullen het misschien nooit precies weten.. voor nu lekker genieten van je roze wolk, je bent zwanger!
Hopelijk lopen ze nog mooi op! Ja, 5 dagen kan. Meestal is dan de kans op een meisje groter die zijn langzamer, meer overleven wel langer.
Ik zeg tegen manlief toch gewoon het 1e terwijl op sommige pagina’s staat dat ze maar 3 dagen overleven, das toch ook raar.
Gefeliciteerd! Leuk! Zijn we samen tegelijk zwanger! Die van mij liepen ook zo op. Nu over op predictor en die ziet er nu zo uit!