Is het raak?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ilvaaa, 2 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilvaaa

Ilvaaa Lid

1 apr 2008
    10
    0
    0
    Hallo,

Heb de laatste 2 weken erg veel last van krampen in mijn buik. Moe, pijnlijke (.)(.) ook gevoel dat ze veel groter zijn geworden,beetje gevoel van misselijkheid maar nog niet zo erg dat ik moet overgeven, veel witte vloed
    Ik ben gewoon aan de pil, vorige keer toen ik ongi was niet zo dendert veel. ook niet veel last gehad.

Maar.....ik wil ook graag een kind, en denk er ook veel bij na. Kan het niet gewoon zo zijn dat ik het te graag wil en daarom deze klachten heb?

2. Ilvaaa

Ilvaaa Lid

1 apr 2008
    10
    0
    0
    iemand?

3. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    het kan zijn dat je zwanger bent natuurlijk, wanneer had je ongesteld moeten worden?
    heb je al een test gedaan?

4. Ilvaaa

Ilvaaa Lid

1 apr 2008
    10
    0
    0
    volgende week zaterdag of vrijdag ongi worden.
    Dus test heeft nog weinig zin lijkt me?

5. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    je laatste ongesteldheid was ook stuk minder dan normaal? zou wachten tot na het weekend anders testen! succes

6. Ilvaaa

Ilvaaa Lid

1 apr 2008
    10
    0
    0
    nou niet een stuk minder, maar wel minder last en minder bloed! bedankt!

7. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Maar wat ik niet helemaal snap..waarom slik je de pil als je graag een kindje wilt?

8. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    volgens mij vraagt ze of je ook symptomen kan hebben als je niet zwanger bent maar het wel graag wilt, dus een soort van schijnzwanger?
    nou daar weet ik het antwoord niet op dus misschien?

en anders snap ik het ook niet, als je aan de pil bent en zwanger wilt worden.... dat werkt meestal niet, of je moet bij de 0,01% horen die zwanger wordt met de pil, maar als je zwanger wilt worden is stoppen met de pil inderdaad wel handiger ;)

9. Ilvaaa

Ilvaaa Lid

1 apr 2008
    10
    0
    0
    Nou, ik ben nog vrij jong...dus daarom stop ik nog niet met de pil...! Maar daarom heb ik nog wel die kinder wens!

Deel Deze Pagina