Hallo iedereen! Ik heb een vraagje met betrekking op de Matcare testen.. wie heeft hier ervaring mee en kloppen die testen echt? sorry dat ik deze vraag hieronder zet maar ik wist niet waar ik hem anders onder moest zetten.. alvast bedankt dames!
In principe zou ik er vanuit gaan dat de uitslag klopt. Bij een twijfelachtige uitslag gewoon nog eens testen, eventueel met een ander merk.
ja hoor, bij mij klopte die! zijn 99% betrouwbaar. Maar voor nod zijn ze natuurlijk minder betrouwbaar
ligt eraan wanneer je eisprong geweest is. mijn ei was 10 dagen voor mijn nod, normaal wordt je 14 dagen na ei ongi. in feite heb ik dus 4 dagen voor nod positief gestest met matcare
Volgens de beschrijving zou je 6 dagen voor je nodkunnen testen. Ik heb het 4 dagen ervoor gedaan en dat was toen negatief. Heb toen een paar dagen gewacht, weer getest met matcare en zie mijn banner.
Mijn eerste test die ik deed was ook van matcare een week voor de verwachte menstruatie en ik kreeg twee streepjes ben meteen naar de huisarts gegaan en ik ben inderdaad zwanger, dus ik ben erg te spreken over deze test hihi....
nou bij mij deed ie het niet.. ik had er 1 die 5 dagen vroegen kon vertellen dat je zwanger was of niet.. ik had gelukkig die zelfde dag ook een clearblue gekocht en daar stond op dat ik zwanger was/ben
Bij mij deed ie het ook niet terwijl ClearBlue Digital gelijk ''zwanger'' liet zien. Waardeloos, die MatCare
Ik heb 2 zwangerschapstesten gedaan van mat care en deze waren positief, toen nog 1 van de kruitvat en die was ook positief. Verder heb ik 4 of 5x ovulatietesten gebruikt van mat care. Ben erg tevreden over mat care, snelle en discrete afhandeling.
Ik testte pas positief na mijn nod met matcare, dus het hoeft niet. In de gebruiksaanwijzing proberen ze zichzelf in te dekken door te zeggen dat je pas vanaf je nod kan testen, terwijl ze op de website reclame maken dat je al heel vroeg kan testen Mocht je voor je nod negatief testen, er is nog hoop! Afgezien van dat vind ik het wel een fijne service, lekker snel, discreet en erg goedkoop. Ik gebruik ze nog steeds.