Is het raar dat een man zich op de vrouwen toiletten bevind...

Discussie in 'De lounge' gestart door wachtend, 29 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtend

wachtend Niet meer actief

Mijn man kwam ermee.

Standpunt man:

Mannen vinden het verschrikkelijk dat ze zich op een vrouwen toilet moeten bevinden om hun eigen kind te kunnen verschonen. Omdat er geen plek is op de mannen toiletten om dit te kunnen doen. Als je geluk hebt is er een plek op de invalidentoilet maar als je pech hebt moet je toch echt naar het vrouwentoilet.
    Hij zegt zelf dat dit best akward is voor hem, blik op oneindig en verschonen maar!

Mijn standpunt:

Ik kijk inderdaad wel raar op als ik het toilet inloop en zie een man staan, kijk dan toch altijd stiekem naar het poppetje op de deur of ik niet per ongeluk verkeerd ben gelopen. Verder interesseert het mijzelf weinig al ga je toch iets minder makkelijk naar het toilet ;)

Het moraal van dit relaas:

Wat vinden jullie mannen ervan? En hoe kijken jullie er zelf tegenaan een man op het vrouwentoilet?

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Ik vind het met kind niet vreemd, zonder kind wel ;)

3. wachtend

Mijn man begint nu keihard te lachen! Touche!!

Maar het ging over het verschonen van je kind ;) en hoe kijkt jouw partner daar tegen?

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    idd;)

5. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ja en nee, ik kijk idd even naar t plaatje maar t enige wat echt in me opkomt is...omg hij heeft daar lekker zitten poepen whaha

6. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Ik vind het belachelijk dat er vaak alleen verschoonmogelijkheden zijn op het vrouwentoilet. Uit welke eeuw komt dat?

Wat mij betreft mogen mannen dus gewoon in het damestoilet komen, meestal heb ik m'n gulp alweer dicht als ik uit het toilet zelf kom :D

Mijn man laat het verschonen in openbare ruimtes altijd aan mij over trouwens, 'want dat ding hangt toch in het damestoilet' #grrr

7. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Je doet toch de deur dicht als vrouw? Ik heb er geen moeite mee hoor, zeker niet voor het verschonen van een kind.
    Als er echt ergens een enorme rij staat bij het damestoilet (bijv. in de bios) en bij de heren niet, dan ga ik zelf net zo makkelijk bij de heren, tenzij er urinoirs zijn, want dat is dan weer een beetje genant ;).

8. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Oh t gaat om t verschonen haha...nee dan helemaal niet. Zonder kind ook niet maar dan krijg je dus de poepgedachte van mij whaha

9. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Mijn man gaat niet naar binnen. (Heeft de kinderen ook nooit alleen meegenomen ergens heen en heeft ze ook nooit verschoond als ik erbij was). Mij maakt het niet uit of er een man in het dames toilet is. Thuis heb je toch ook geen aparte wc?

10. wachtend

Dat heeft mijn man dus ook! Hij verschoond met enige regelmaat mijn dochter en voorheen mijn zoon en ja hoor altijd hangt dat klereding in de vrouwentoilet!

Hij zegt ook een dagje alleen met de kinderen op stap ik mag altijd dat vrouwen toilet in!

De enige plek waar we tot nu toe zijn geweest waar ze een aparte verschoning ruimte hadden was IKEA Amsterdam en Amersfoort dierenpark!

11. danip

danip Actief lid

7 dec 2015
    311
    206
    43
    Helemaal mee eens. Vind het wel erg 1920. Krijg dan de neiging om mijn man na het eten met een sigaar en een borrel met de andere mannen naar een aparte ruimte te sturen. Mijn man vind het ook vervelend om de kinderen te verschonen in het damestoilet. Ik heb er geen moeite mee om een man met kind tegen te komen op het damestoilet.

12. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Mijn man zegt: Ik vind het geen probleem. Behalve als ze met 'goed bedoelde adviezen' zouden komen. Hebben ze nog nooit gedaan, maar hij kan zich voorstellen dat vrouwen bemoeizuchtig kunnen zijn.;):cool:
    Meestal verschoont hij onze zoon trouwens bij een dagje uit.

Ik vind het geen probleem om een man in de damestoiletten tegen te komen. Ik doe mijn broek toch pas naar beneden als de deur dicht is.;)
    En als ik daarna mijn lippenstift opdoe of mijn haren fatsoeneer hoef ik mij ook niet te generen.

13. wachtend

Haha nee het is absoluut niet het geneer gedeelte bij mij haha. Maar ik sta altijd wel te kijken of ik het goede hokje heb gepakt ;)

(Gênant maar ik kan zo in gedachten zijn dat ik het verkeerde hokje pak ;) )

14. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Mijn man vindt dit ook enorm irritant en kan zich hier enorm over opwinden! Hij vindt het niet prettig om naar de vrouwenwc te gaan met kind en kiest dan vaak voor het invalidetoilet. Deze is vaak een stuk schoner en ook ruim. Ik denk dat hij inmiddels al bij twintig winkels/ speeltuinen een klacht heeft ingediend. Overigens met weinig succes ;).

15. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    Echt, je haalt me de woorden uit m'n mond

16. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.367
    113
    Ik vind het minder erg dat er mannen hun kind staan te verschonen bij de damestoiletten, daar zijn toch alleen hokjes. Ik vond het erger toen ik mijn,zoon eens wilde verschonen en dat alleen in het mannentoilet kon, in dezelfde ruimte als waar de urinoirs zich bevonden. Nu ben ik niet zo preuts (meer), maar opmerkelijk genoeg gingen de mannen die binnenkwamen opeens allemaal de hokjes in ipv de urinoirs te gebruiken,��

17. wachtend

Mijn man leest mee en zegt ook gelukkig ik ben niet de enige die dit dus echt niet tof vind!!

18. wachtend

Whahaha die waren ineens wel preuts!

19. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik voel me er niet prettig bij. Maar om eerlijk te zijn pak ik ook wel eens de mannen wc als er een rij van 20 bij de vrouwen wc staat en ik echt nodig moet. En bij de mannen staan ze ook nog eens op een rij open en bloot... Beetje hypocriet van me.

On topic. Veel vaders vind ik er toch een stuk minder eng uit zien dan andere types die ik niet op de vrouwen toilet wil aantreffen. Met kind vind ik het geen probleem.

20. tuc

tuc Niet meer actief

Ik vind het om een kind te verschonen niet vreemd. Maar weet dat mijn man zich ook niet zo prettig erbij voelt dus doe ik het meestal. Op sommige plekken is de verschoonruimte gecombineerd met gehandicapten toilet en dan doet hij het.

Deel Deze Pagina