Mijn vriend weet dat hij die dagen niet in de buurt van mijn wc deur moet komen. Verder hebben wij een kraan op de wc.
Mijn ervaring is dat verschonen of op de grond moet of bij uniseks wc of invalide wc. Alleen bij de vrouwen zou ik zo niet weten, maar ik ben toch altijd de pineut dus misschien valt het me niet op
Als hij een kind bij zich heeft, zou ik er totaal niet raar van opkijken. Zonder kind zou ik wel hebben van; wat doe jij hier?
Vind dat niet raar. Misschien luier verschonen van de kleine, heeft hij een dochter die persee op meiden wc wil en wacht netjes ( mijn zoon wil persee bij de jongens en echt niet door de deur met een jurkje erop.) Of wie weet transgender die niet weer waar hij thuis hoort. Ken een vrouw die man is geworden en dat zie je niet aan de buitenkant maar heeft nog geen geslacht operatie gehad dus als dan wc bezet is bij de mannen is staant plassen geen optie en bezet bij de mannen betekend poepen dus hop dan maar ff bij de vrouwen. Doe dat zelf ook wel is dat ik bij de mannen ga plassen als het bij de vrouwen druk is. Of sta in de mannen wc op zoon te wachten. Alleen naar binnen met 6 jaar en die andere mannen er omheen vind ik dood eng. Dus ja dan maar mee. En nee vind het niet raar. Een wc is een wc. Vind dat mannen en vrouwen ding toch onzin. Je ziet niks van elkaar
Maar is het dan minder erg dat een vrouw zoiets hoort? Ik denk overigens niet dat, of het nu een man of een vrouw is die iets hoort, diegene vervolgens een ander aanstoot en fluistert dat er in die wc iemand zit die ongesteld is en dat er een geluid van een maandverbandje te horen was, waarna ze allemaal wachten tot jij uit je hokje komt om te zien wat voor type je bent, zodat ze nog even lekker door kunnen roddelen.. Mij maakt het echt niets uit als een man z'n kind komt verschonen in het vrouwentoilet. Mijn man heeft er ook totaal geen moeite mee.
Mijn vriend vindt dat ook ongemakkelijk. Waarom? Omdat een vrouwentoilet vaak een soort meet&greet is en dus iedereen je aangaapt als je als man binnenkomt. Kan ik mij wel wat bij voorstellen Zelf als vrouw zijnde vind ik t niet raar ofzo als ik daar een man zou zien, ik vind t eerder raar dat er gescheiden toiletten zijn..
Eens... Nu moet ik toegeven dat ik sowieso liever niet op een mannenwc zit, maar meer omdat het er voor mijn gevoel viezer is. Mijn man heeft er ook geen probleem mee om een kind te verschonen bij de vrouwenwc's. Ik weet nog wel dat de vrouwenwc op het vliegveld een keer een lange wachtrij had en de mannenwc niet, maar toen ik het bij de mannenwc probeerde werd ik door de beveiliging weggestuurd (gewoon in België). Erg overdreven naar mijn mening! Thuis hebben we ook geen aparte wc's, als het goed is is het toch een afgesloten hokje dus zie niet in wat er zo'n ramp aan is.
Mijn moeder is inderdaad het type wat mij vroeger zorgvuldig in de gaten hield om vervolgens met haar vriendinnen dat soort dingen over mij te delen. Dus helaas weet ik maar al te goed waar mijn ongemakkelijke gevoel vandaan komt.
Ik zou er niet raar van opkijken als ik een man mét kind tegenkom in het damestoilet. Zonder kind zou ik mij toch wel afvragen wat hij er doet.
Mijn man loopt gewoon met kind naar een dames toilet. Vaak zijn daar meer toiletten en vaak schoner. Ik vind dat gewoon kunnen
Het wordt inderdaad tijd dat er ook gewoon verschoningsplekken komem in heren wc's of dat er een aparte verschoningsplek is. Ik vind het bijvoorbeeld super dat het bij Ikea wel gewoon kan. Als ik ene man zie die op het dames toilet zijn kind verschoont, vind ik die man niet vreemd maar het bedrijf waar we op dat moment zijn wel. Zonder kind zou ik het wel vreemd vinden, omdat het over het algemeen bij de dames drukker is dan bij de heren. Dus zou ik niet weten waarom een man zich tussen de dames zou wagen. Zelf ga ik om die reden wel eens naar het herentoilet. Zeker op studiebijeenkomsten of beurzen voor medewerkers van het (basis-)onderwijs. Amper een kerel te vinden en lange rijen voor het damestoilet. Dan kies ik voor mijn eigen gemak. Al vind ik het soms wel zielig voor die enkele man die dan zelfs op de wc geen veilig toevluchtsoord meer heeft, haha.
Waarschijnlijk kom ik toevallig dan alleen op moderne plekken maar ik heb nog niet mee gemaakt dat je alleen kon verschonen bij de vrouwen. Eigenlijk altijd bij de invaliden of een universeel stukje. Dus geen idee of mijn man er moeite mee zou hebben. Ik zou het geen probleem vinden en zelf ga ik gerust bij de mannen plassen. Qua smerigheid is het vaak beide even vies of schoon
Mijn man heeft er geen moeite mee en zoals onze dochter nu ook nog wel eens moet gaan plassen op de wc die is natuurlijk veel intressanter dan thuis gaat hij dan ook standaard de vrouwen toilet in, zelf gaat die niet hoor, maar hij zegt wel de vrouwen toilet vind ik voor de kinderen schoner dan de mannen.
Hier in Engeland zie ik vaker dan niet een baby change ruimte daar kan eventueel een toilet bij zitten maar is niet gender specific, al wanneer je binnen loopt er vaker dan niet vrouwen hun babies verschonen dan mannen. En dan heb ik het over de supermarkten waar ik kom, pubs met speelgebeuren enz..
Mannentoiletten moeten ook een plek hebben om te verschonen of een aprte ruimte voor het verschonen. Dat vind ik. Verder boeit het me geen reet. Wat mij betreft maken ze gewoon uniseks wcs met deuren die dicht kunnen.
Dat mannen- en vrouwentoilet gebeuren moet losgelaten worden. Is zo middeleeuws! Thuis heb je dat toch ook niet...
sinds wij kinderen hebbenloopt mijn man gewoon het vrouwen toilet in om te verschonen .. hij komt daar toch voor een luier.. en niet om vrouwen te begluren .. en indd wat al word aangegeven.. uit welke eeuw komt dat.. mannen mogen toch ook hun eigen kinderen verschonen
Liever op het vrouwentoilet dan op het herentoilet. Maar idd. een aparte verschoonruimte is het allerbeste. Burgers Zoo heeft ze ook.
Als mijn dochter naar de wc moet, gaat mijn man ook gewoon met haar naar een damestoilet. Boeit hem niet. Verschonen hetzelfde. En sowieso; wat is er uberhaupt te zien? Vrouwen die hun handen (niet) wassen, schokkend!!