is het raar dat ik niet ga?

Discussie in 'De lounge' gestart door emje, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nou maar hopen dat ze ook op dit forum zit en ziet hoe belachelijk haar reactie was ;).

2. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    ik zou als zus zijnde net de doop van mijn kindje verplaatsen zodat mijn zus erbij kan zijn...

het feit dat ze geen rekening houdt met het feit dat je op punt van bevallen staat... vind ik gewoon heel raar....

3. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Pfff, mijn broer trouwde 1 week na de geboorte van onze jongste, die heeft echt niet geeist dat ik erbij zou zijn. Ik was er wel. Bij ons laten we zulke beslissingen altijd aan diegene zelf over, no hard feelings, nooit!!

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Precies en zo hoort het;)

Sluit me aan bij wat al gezegd is wat een een belachelijke reactie zeg! Misschien haar dit even laten lezen, kijken wat ze er dan nog van vindt:p

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ook ik had niet gegaan!! wie denkt ze wel niet wie ze is!:$
    Lekker maling aan hebben!
    ff de geboorte vervroegen voor een doop!
    Ik denk dat de gyn haar ook voor gek verklaard!;)
    Ik vind het iig een gestoorde actie van je zus!

6. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik vind het nogal egoïstisch van je zus, als ze een beetje nadenkt zou ze toch wel moeten snappen dat jij nu even iets heel anders aan je hoofd hebt.

Vind dat je helemaal gelijk hebt als je niet gaat.

7. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Haha joh, dit moet je je niet aantrekken.
    Jij staat volledig in je recht..

Zij had beter rekening moeten houden met jou.. als ze zo graag wilde dat je erbij was...

Nee hoor meid, ze heeft vast last van hormonen.
    Als het mijn zus(je) was had ik haar helemaal de huid vol gescholden..

Maar goed, dat ben ik haha.

8. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.153
    113
    Oh ik zou haar gewoon het telefoonnummer van je gyn geven. En er dan wel bij zijn als ze belt. Ik ben benieuwd wat je gyn dan zegt, hihi.

(grapje hoor, maar dit is toch van de zotte van je zus!)

9. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    heb niet alles gelezen maar het zou logies zijn als jij boos op haar bent omdat ze het plant in de week dat jij moet bevallen.

10. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Zoals je zelf ook al zegt, ze weet al maanden dat jij rond die datum moet bevallen.
    Dus laat dr maar lekker boos worden! Heeft ze alleen zichzelf mee want jij zit hier in je gelijk vind ik.

11. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Vreemde reactie van je zus. Ik zou het lekker in het midden laten: Joh, ik zie wel hoe ik erin sta op 26 maart. Als ik nog niet bevallen ben, en me lekker voel ben ik erbij. En ja, natuurlijk ben ik er graag bij, maar het is gewoon een beetje ongelukkig gepland.

12. Sensea

Sensea Niet meer actief

je zus is raar niet jij.

die zin van de gyn te bellen om de bevalling te bespoedigen om bij haar op de doop te kunnen zijn. hilarisch gewoon.

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik zou het omdraaien. En je zus bellen!

" Hoe zou jij het vinden dat ik een week na de uitgerekende datum van je zwangerschap een doop zou plannen? "

Dit zet je zus hopenlijk aan het denken. Of heeft ze zo'n plaat voor dr kop?;)

Ik zou het hier bij laten en evt een kaartje sturen.. Draait alles in de wereld om haar?

14. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hè bah! Wat kinderachtig van je zus! En nog onredelijk op de koop toe. Na zo'n reactie zou ik het wel weten; dan zou ik sowieso mijn poot stijf houden en niet gaan. Dan ben ik er klaar mee...

15. Alita

Alita Niet meer actief

lekker dan zo`n zus......
    Je hebt niet eens echt een keuze toch? Pff belachelijk hoor!

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik vind dit voor jou heel sneu. Het zit je duidelijk niet lekker.
    Je zus kan dit echt niet maken hoor!
    In mijn gedachten flitste ook al: ze wist toch dat jij uitgerekend bent in maart!
    Concentreer jij je maar lekker op jullie kleintje hoor. Daaaaag.

17. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik heb wel heel heftig gereageerd met: wat een **** is ze zeg. :)

Sorry hiervoor!

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    :p:p

Waarom zou jij het schuldgevoel gaan dragen terwijl je weet dat zij vaag is en jij/jullie blijkbaar niet belangrijk genoeg bent/zijn waardoor ze een latere datum zou nemen? Mocht ze het nogmaals in je schoenen willen schuiven dan het gesprek beëindigen. Hier heb jij dus geen trek in en ga je toch geen energie in steken?

19. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

je zus is zeker the centre of the world? :D

En alles daaromheen is van minder belang?

Ach ja, sommige mensen leven volkomen in hun eigen wereld en snappen de wereld buiten hun wereldje niet meer...

20. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ik vindt het meer dan normaal dat jij niet gaat.
    Onze zoon is ook gedoopt,al met al duurde het net een half uurtje,ze kan toch niet van jou verlangen dat jij ff die kant uitkomt
    En ook nog verwachten dat jij jullie bevalling uitstelt,of eerder"laat beginnen:(...sorry hoor,zit even met mijn mond vol tanden....
    Het dopen kan zij ook uitstellen,laat je niet gek maken hoor,denk eerst aan jullie uk en aan jezelf,en als ze dat niet accepteert jammer dan...

Deel Deze Pagina