is het raar dat ik niet ga?

Discussie in 'De lounge' gestart door emje, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Nog even offtopic,heel veel succes en geluk met de komende bevalling....toi toi toi.

liefs Peet

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Nou jaaaa :$ Ik zou enorm boos op haar worden! Wat een belachelijke reactie van haar. Kom op, ze had de doop toch wel een maand kunnen uitstellen? Of een maand eerder kunnen plannen?

3. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    ik sluit me aan bij de meeste meiden hier, wat een belachelijke reactie van je zus!!
    Als mijn zus dit zo had gezegd had ik haar hard uitgelachen denk ik aan de telefoon.
    Concentreer jij je nou maar op je aankomende bevalling en en eigen gezondheid. dat is op dit moment even belangrijker denk ik.
    Ze had het gewoon niet op deze datum moeten plannen.

4. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    dat is echt heel belachelijk...
    Niet gaan en je ook niet druk maken..

5. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Wow wat een reactie van je zus:$

Ik geef je gelijk meid. Kom op, je bent 40 weken zwanger, je zus wist dit toch voordat ze de uitnodigingen ging versturen, als ze jou er ook bij wilt hebben.
    Ze had op zijn minst rekening met jou kunnen houden. Jij hoeft echt geen rekening met haar te houden.
    Concentreer jij maar op je baby en de bevalling dat gaat voor.

succes meid!!

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wat een belachelijke reactie zeg!! Als zij zo graag wil dat je bij de doop aanwezig bent, dan had ze de doop maar niet op die dag moeten plannen! Lekker niet gaan en uitrusten voor de bevalling/bijkomen van de bevalling!

7. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

DIE IS GEK!!

Kan me heus wel voorstellen dat je je zus er graag bij wil hebben maar kom op he! Is het heel erg van mij dat ik vermoed dat ze een piepklein beetje jaloers is dat jij nu gaat bevallen en zij probeert de aandacht daar vanaf te leiden door een doop te plannen???

8. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik denk dat je zus nog een beetje last heeft van haar hormonen, want ik herken haar gedachtegang wel een beetje (ja echt:$) met het grote verschil dat ik alleen van die rare dingen dacht en niet uitsprak (omdat ik wist dat wat ik dacht belachelijk was). Gewoon niet gaan hoor, dat kan namelijk echt niet. Ik denk dat ze het over een tijdje wel begrijpt dat ze nu fout zit met haar opmerkingen :(

Liefs

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Logisch... Ik vraag ook altijd aan anderen of ze hun bevallingsdatum willen uitstellen, of even de gyn te bellen of het even wat later kan als ik wat belangrijks heb..

Het is dan je zus, maar dit slaat natuurlijk helemaal nergens op zeg.. en als ze een beetje nadenkt over wat ze gezegd heeft begrijpt ze dat zelf ook wel. Nee hoor, vind het totaal niet raar als je niet gaat. Vind het daarentegen erg raar dat zij dit van je vraagt..

10. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Tja, moet ik nog echt iets toevoegen aan wat de meiden voor mij hebben getypt?
    Voel je niet schuldig ofzo, iemand kan gewoon niet verwachten of je even wilt bevallen, zodat het voor een andere afspraak beter uitkomt ;)

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

pff die zus van jou heeft een kronkel!

Fijne bevalling .

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ow joh.. wat een rare reactie...
    Ze is zelf ook niet zo lang geleden bevallen.. je zou toch denken dat ze het snapte..

En haar oplossing van de gyn bellen is ronduit lachwekkend..
    Ten eerste denk ik niet dat de gyn dat een medische reden vindt;)
    Ten tweede snap ik niet hoe ze kan denken dat jij zo kort na de bevalling al weer vrolijk rondhuppelen kunt op feestjes en partijen...

Pfffffffffff tikkeltje (-tikkeltje) egoïstisch van je zus

13. tulip

tulip Niet meer actief

cherryayden, dat dacht ik dus ook stiekem al. Vriendlief heeft zo'n zus. Haar kindjes waren 3 en 5 toen ons dochtertje geboren werd. Al die tijd is alle aandacht voor haar en haar kindjes geweest. Toen ze zwanger was zei ze ook, dat haar kindjes het wel jammer zouden vinden dat ze hun oma moesten delen.:$ En toen mijn schoonmoeder de week na de kraamweek bij mij zou komen voor de gezelligheid en helpen was ze ineens niet lekker en had ze oppas en hulp nodig. Daar is mijn smoeder gelukkig niet op in gegaan.

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Niet gaan, punt uit, discussie gesloten.

Die zus van jou moet een beetje minder egoistisch zijn zeg!

Heel veel succes met je bevalling en na de bevalling lekker genieten met z'n 3tjes op die mega roze wolk!

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    eerst even dit:al zou je morgen ingeleid worden dan heb je nog weinig kans dat je dan de doopdienst vol kan houden! je ben dan ne je kraambed uit!

ten 2de KAN ze niet eisen dat je eerder gaat bevallen of juist later als de gyn je geeneens tot de 42weken laat lopen ivm gezondheid!

en ten 3de, dan had ze zelf maar beter moeten nadenken over de datum!:x

sorry, heb opspelende hormonen:)

16. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Belachelijke reactie van je zus zeg. Ze weet dat jij dan uitgeteld bent en dan gaat ze toch die datum kiezen. Vind dat ze een beetje normaal moet doen. Zou nu al zeker niet gaan als ik jou was. Zelfs al zou je van te voren bellen, jij hebt ook recht op een relaxe kraamweek, zonder een uur in de auto te zitten.

17. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Wat een rare reactie van je zus!

18. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik vind het heel naar voor je dat iemand je zo vlak voor je bevalling met een schuldgevoel probeert op te zadelen.
    Verder vind ik echt dat ze niet goed wijs is.Ga lekker genieten van je kraambed en van je kindje.
    En zij jouw gyn opbellen?Dacht het niet.Waar bemoeit ze zich mee?
    Kan me heel goed voorstellen dat je je er naar onder voelt,maar dat ligt aan haar en niet aan jou.

19. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Bizar! Maar inderdaad: typisch ontzwangeren, vrees ik. Herken mezelf er ook wel lichtjes in, al was ik ook nog wel genoeg down-to-earth om te snappen dat de wereld anders werkt ;)

Meid, eventueel aangeprate schuldgevoelens moet je nu meteen van je af zetten: je zus heeft het echt bij het verkeerde eind. En wat anderen al zeiden: al zou je nu bevallen, dan nog moet je er van uit gaan dat je er dan echt nog niet bij zou kunnen/willen zijn! Ik heb na mijn bevalling pas na een paar weken het weer aangedurfd om naar een verjaardag te gaan en zelfs dat hield ik maar een half uurtje vol. Het is nogal wat, dat bevallen!

Sterkte! Enne.... lajeniegekmakuh!

20. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

ja praat je zus toch de schuldgevoelens aan. probeer de rollen om te draaien! :D (Das tenminste het eerste wat ik zou doen)
    en lukt dat niet: pech voor haar. niet die lieve vrede voor haar bewaren...

dus ik sluit met helemaal aan bij de rest!!

Deel Deze Pagina