Wat een klinklare onzin van je zus zeg! Ze weet toch dat je één dezer dagen zult bevallen en dat als je vóór die 26e bevalt, je waarschijnlijk nog steeds niet in staat bent om zo'n eind te reizen en de doop bij te wonen. Had ze maar beter moeten plannen! Nee, je hebt groot gelijk dat je niet gaat en je zus heeft dat maar te accepteren. Ze zal zelf nog wel wat last hebben van d'r hormonen!
sorry hoor maar mijn zus kon me het dak op! doe even normaal wie denkt ze wel niet dat ze is? sorry hoor maar ik vind dit echt volkomen belachelijk, ze doet net of ze de koningin is! Even eisen dat jij je kindje maar eerder laat komen of maar even langer vast houd tot na de doop pffffffff......lekker laten waaien meid!!
Zo die is ook lekker!! Jammer dat oma moet delen, dus met andere woorden jij mag geen kinderen hebben want dan hebben haar kindjes minder aandacht na ja zeg!! Zou mijn zusje of schoonzusje eens moeten mee aankomen, dan hadden ze aan mij een verkeerde een!
Mooi is dat zeg! Ik had gezegd "als je mij er niet bij wilt hebben had je dat gewoon kunnen zeggen ipv de doop in deze periode te plannen wetende dat ik dan niet kan komen" Het lijkt bijna wel gemeen, want kan me niet voorstellen dat ze nou echt verwacht had dat je zou komen, hierop dus boos word, je daarbij nog een schuldgevoel aanpraat.. ik weet dat ik nu wel erg ver denk maareuh... zo komt het voor mij over.
Nou, wat een ontzettende egoistische reactie van je zus... waar haalt ze het lef ook vandaan om zoiets zeggen of eigenlijk te 'eisen'. Ik zou ook zeker niet gaan, jij moet straks gewoon gaan genieten van je kleintje en je niet druk maken om je zus... want ze maakt zich ook niet druk om jou blijkbaar.
Hmz, zij plant de doop rond de tijd dat jij bent uitgerekend en gaat dan verwachten, eisen zelfs, dat jij bij de doop aanwezig bent. Dat ze effe lekker een potje gaat voetballen! Als zij zo graag wilt dat je erbij bent dan verplaatst zij de doop maar! Ik snap haar serieus niet, heeft zelf net een kind gekregen en kan zich niet verplaatsen in een ander (haar eigen zus notabene!) :x Hoe oud is ze nou helemaal 2???? Nee, ik zou ook niet gaan als ik jou was, jij en je beeb zijn nu toch even belangrijker.
In de loop der jaren heb ik hier op zwp hele gekke en aparte reacties en situaties gelezen maar je zus spant voor mij de kroon! Hoe ego kan je zijn?
och dit is nog niks, die is echt niet wijs hoor. Maar gelukkig zijn mijn neefje en nichtje zielsgelukkig met hun nichtje en zijn ze apetrots.
Ik heb tot 2x toe gehad dat mijn neefjes (van schoonzus) gedoopt werden toen ik hoogzwanger was. (1e keer ben ik 3 dagen later bevallen en pasgeleden (februari) 7 dagen later) maar mijn schoonfamilie had zelf gezegd dat ze het me helemaal niet kwalijk zouden nemen als ik niet gekomen zou zijn. Het is ook niet niks om hoogzwanger op zo'n oncomfortabel kerkbankje te moeten zitten. Ik vind dus de reactie van je zus echt niet kunnen, ze mogen best wat begrip hebben.
Ik zou de gyn bellen om te vragen of ik niet op de 26ste kan bevallen... Ik heb er eigenlijk geen woorden voor... Hoe krijgt ze het bedacht??
no idd dat zou ik ook bijna toe in staat zijn om te vragen of je niet de 26ste kon bevallen jeetje zeg wat een reactie van je zus nog wel ze weet al ongeveer 8 maandan lang dat je dan moet bevallen .. en dan nu een uitnodiging sturen :S nee vindt niet gek dat je niet gaat
jeetje meid wat een maffe en belachenlijke reactie van je zus natuurlijk kan je niet gaan dat zou ze toch moeten begrijpen dus meid lekker blijven in je bank en de voeten omhoog en geniet van de laatste dagen van je zwangerschap
Wat een rare reactie zeg! Nee, zeker na haar reactie vind ik het niet raar als je niet gaat, voor haar reactie ook niet want je kindje en jij zijn ook belangrijk!
Ik zit eigenlijk een beetje met open mond je verhaal te lezen, wat een idiote en egoïstische reactie van je zus! Niet druk om maken meid! Geniet nog van de laatste dagen, en veel succes met de bevalling!!!
en het omdraaien vind ik wel een goede tip... idd zoiets zeggen in de zin van als jij me er niet bij wil hebben had je dat ook gewoon kunnen zeggen je wist immers mijn uitgerekende datum! Hoe dan ook ook al beval je vandaag, je gaat toch zeker niet als je net bevallen bent zon uur in de auto met een klein kind of je kind bij je vriend of man achterlaten omdat ze die er niet bij willen hebben pfff vind het echt belachelijk van je zus om je met zon rotgevoel op te zadelen net voor je gaat bevallen alsof je niet wat anders aan je hoofd hebt zeg! ze zet jou zwaar onder druk en stel je bent nog niet bevallen dan ga je toch zeker niet het risico nemen dat je een uur van huis bent en weeen krijgt daar ofzo ... en ook al word je ingeleid dat is geen garantie dat je snel bevalt en dat weet ik uit ervaring ik zat er ook doorheen en bij mij was er na 5 dagen inleiden nog geen vordering en hebben ze het de 6e dag geforceerd en vliezen gebroken omdat er gewoon niks gebeurde na al die weeen... en toen kreeg ik een keizersnede, dus mocht dat gebeuren (wat ik natuurlijk niet hoop voor je!) dan zul je helemaal niet in staat zijn om te gaan.. komop zeg.. een beetje inlevingsvermogen verwacht je toch wel van je zus denk ik..
Pfoe, ik heb jouw verhaal met verbazing gelezen. Wat een egoïstische reactie van jouw zus. Ze weet toch al maanden wanneer jij (ongeveer) gaat bevallen?! Als zij echt zo graag wil dat jij erbij aanwezig bent, had ze een andere datum moeten kiezen. Het is toch logisch dat je niet komt als je pas bent bevallen (en al helemaal niet als je nog niet bent bevallen en overtijd bent zodat de bevalling ieder moment kan beginnen ). Succes met de laatste loodjes! Probeer je maar niet al te druk te maken om deze idiote actie van jouw zus en geniet van de laatste dagen van jouw zwangerschap.