En als je dan gaat.. En je vliezen breken daar.. Word ze dan ook boos? Ik zou niet gaan. Jij en je kindje gaan voor.. Ik hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt en lekker kunt genieten van je kleine.. En dat je zus lekker op kraambezoek komt bij jullie!
Ik vind dat je je gyn moet bellen voor een andere datum. Is toch niet normaal dat jouw kindje zich aandient bij een doop? Of anders lekker met je dikke toeter in een auto rijden,dan hou je het maar even op. Een wee is zo weggepuft in de kerk hoor! Natuurlijk ga je je gyn niet bellen! Je zus is de weg een beetje kwijt geloof ik!
wat een nare reactie van je zus...het lijkt me duidelijk dat er genoeg spannende dingen voor je staan te wachten... hoe dan ook al zou het eerder of later zijn heb je nu echt even lekker de tijd voor jezelf nodig, een doop is niet niks nee....maar een bevalling staat daar torenhoog boven.. als het je lukt hoop ik dat je dit even van je schouders kan laten glijden...wees maar lief voor jezelf!!
Jammer maar helaas. Dat wist ze ook toen ze dit plande, waarschijnlijk. Dus nee, daarvoor zou ik geen risico's lopen.
tja, misschien was het beter als jij jouw bevallingsdatum niet gelijk met haar doopfeestje had laten vallen. Nu heb je er zelf om gevraagd. Ik zou haar gewoon terugbellen en zeggen dat je er nog eens over hebt gedacht. Dat je het heel jammer vindt maar dat de datum van het doopfeest erg ongelukkig is gekozen omdat jouw bevallingsdatum reeds lang bekend was. Dat je hoopt dat je erbij aanwezig kunt zijn maar dat het helaas nu te vroeg is om daar definitief antwoord op te geven. Uiteraard zit jij niet op dat doopfeest maar dan hoef je nu geen ruzie te maken. Dat komt dan later wel. Nu ff geen stress voor de bevalling. Het komt op mij over dat je zus wat moeite heeft met het delen van aandacht. Haar doopfeest moet jouw bevalling overschaduwen of zo. En als je niet naar de doop gaat kan ze daar lekker over zeuren ipv dat mensen aandacht geven aan jouw baby.
Ik zou persoonlijk niet gaan, puur omdat ik zo ver zwanger zou zijn. Ik denk dat je zus gewoon teleurgesteld is, je bent toch haar zus! Ik vind wel dat ze onredelijk reageert en geen rekening met jouw houdt. Is er geen mogelijkheid om nog contact met haar op te nemen en de situatie gewoon even uit leggen, hoe jij je voelt en het ervaart?! Sterkte en succes!
Als ze een goeie zus was geweest, had ze die doop nooit op 26 maart geplant. Als in die week je zus moet bevallen en je gaat toch zoiets plannen, dan ben je gewoon dom ! Zoiets zou nooit in mijn hoofd opkomen. Ik wens je een fijne kraamtijd toe en succes met de bevalling.
Pffftttt..... die spoort echt niet zeg Heb hier iets vergelijkbaars, maar wel met begrip Stiefje heeft besloten dat ze op 18 april zullen gaan trouwen, da's 10 dagen voor mijn uitgerekende datum. En nee.... het was niet al een jaar gepland ze hebben dit pas begin januari 2011 besloten. Heb ze meteen gefeleciteerd met hun voorgenomen huwelijk en direct daarna gewaarschuwd dat er een groot risico was dat ik er niet bij zou zijn. En met een beetje pech dus ook haar vader en halfzusje dus niet.... als baby besluit zich die zondag/maandag aan te melden. Ach de oudste was drie dagen na de uitgerekende datum... dus we zien het wel.... zie alleen wel op tegen het feit dat we ervoor naar Zuid Limburg moeten.... drie uur enkele reis We gaan het dus sowieso verdelen over twee dagen.
lijkt wel of je t over mijn zus hebt zeg. kan ook zo achterlijk reageren. en wat nou als je wel 2 dagen van te voren bevalt. gaat ze er dan vanuit dat je dan al zo end gaat rijden. midden in je kraamperiode?? niet normaal. ik vindt dat je volledig in je recht staat om niet te gaan en zij is erg onredelijk bezig om precies deze week de doop te laten plaats vinden:x vind t niet kunnen dit en dat is dan je familie. :x succes meid met je bevalling alvast en maak je nu maar geen druk om alles. dat komt later wel want jij en je kindje zijn t belangrijkste nu!