Sporten met gebroken teen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Blijdorp, 16 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Iemand een idee? Mijn teen naast mijn kleine teen is gebroken (of heel erg gekneusd maar voor de hap maakte t niet uit). Nou zit ik daar 4 tot 6 weken mee. Inmiddels zijn er 2 of 3 weken om en kan ik wel weer wat wandelen met stevige laarzen (lekker joh in dit weer). Alleen was ik net begonnen met yoga en hardlopen en dat lukt allebei niet. Ik kan ook nog niet in mijn skates.

Iemand nog een idee wat ik zou kunnen doen de komende paar weken?

2. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Zwemmen! Neem aan dat het alleen gespalkt is?

Misschien krachttraining (met eigen lichaamsgewicht) voor in ieder geval je bovenlichaam? *Zie Pinterest*

3. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.186
    4.498
    113
    Fietsen?

4. Blijdorp

@Rosje83 niet eens gespalkt. Zwemmen heb ik een hekel aan maar krachttraining is wel een goed idee. Zal pinterest eens openen.

@mamameer ging t weekend niet helemaal goed met op- en afstappen :oops:

5. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Auw Haha

Ik heb echt 7 weken niet kunnen hardlopen. Fietsen ging wel weer na een aantal weken.

Succes! Doe rustig aan, je kunt er lang last van hebben.

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Heb 2 weken niet veel kunnen doen. Ook geen krachtsport, want je zet redelijk vaak druk met je voet. Had mijn middelste teen gebroken.
    Nu nog wel gevoelig maar kan weer hardlopen enzo. Voelt niet heel lekker maar ach.
    Spinning ging ook niet, maar inmiddels ook wel weer redelijk. Wel met spinning schoenen aan. Niet los in de pedalen.

7. Blijdorp

Hm nog even geduld dan toch. T is de 3e teen al. Bij de eerste heb ik er echt geen last van gehad. Bij de tweede heb ik 3 maanden niet normaal kunnen lopen dus toen wilde ik ook niet sporten. Nu gaat t wandelen zo goed en heb ik zo'n behoefte aan beweging dat ik er echt chagrijnig van word.

Deel Deze Pagina