Is het raar om nog een keer te bellen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Gewoon nog eens bellen, er zijn vast wel meer telefonistes.

2. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Bizarre reactie inderdaad, of jij nou 80 of 18 bent en met of zonder kinderen leeft lijkt mij totáál haar zaak niet zeg! Nee, gewoon nog een keer bellen en als je dan weer zo raar behandeld wordt (waarschijnlijk niet hoor, maar je weet 't nooit) gewoon 'n brief er achteraan sturen..
    Zo gek is 't toch niet dat 'n 18-jarige zelfstandig gaat wonen (ik woonde toen ik net zeventien was ook zelfstandig) en dat je een kindje hebt, heeft zij geen oordeel of wat dan ook over te vellen!

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Normaal met een huurhuisje wat al is gezegd word de overdracht gewoon zo gedaan ook bij een koophuisje,of je moet in een nieuw huisje gaan komen,maar in ieder geval je kan gewoon weer bellen en zeggen ongeacht of je haar nu aan de lijn krijgt of niet dat de aanvraag wel goed is doorgekomen en dat ze even kunnen kijken of ales goed is verwerkt.
    En mocht het nog mis gaan en je hebt de sleutel van je huisje en je hebt geen water kunnen ze binnen 24 uur zorgen dat je water hebt en 24 uur is het uiterste.

Ook wat betreft je klacht indienen,ze kunnen precies zien wie jij laatst hebt gesproken,ook al zeggen ze van niet dat kan wel,tegenwoordig worden bij deze instanties alles vastgelegd om dit soort situaties te voorkomen ook vanuit mensen die onaardig tegen de telefoniste zijn,(dat heb je natuurlijk ook ).
    Om aan jou te twijfelen daar heeft zij geen reden voor als je belt,mocht die reden er wel zijn dan moet ze dat aankaarten,en mag ze niet zomaar je aanvraag niet indienen.

succes met bellen straks

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Er is een groot verschil tussen er van balen dat het zelf niet lukt en andere mensen het niet gunnen. Als ik de mensen die het anderen niet gunnen voor hun hoofd stoot, prima.

Nee, het is niet leuk als je zelf jaren bezig bent en het lukt niet. En dan is het ook niet fijn als je om je heen ziet dat het bij andere wel lukt. Maar dat bedoelde ik dus absoluut niet.

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Shadixx, ik werk ook bij een waterbedrijf (Vitens) dus niet in Brabant. Maar tenzij de vorige bewoner een wanbetaler was, heb je gewoon water! Bij een verhuizing sluiten ze het water niet af (dan hebben ze namelijk nogal veel werk, zoveel mensen die verhuizen!!).

Let er alleen op dat als je nog een factuur krijgt van de vorige bewoner, dat je nog even belt. En zorg dat je de meterstand hebt van de datum dat je sleutel hebt ontvangen!

Dan zit je goed ;)

Succes ermee!!

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    En normaal moeten ze dat inderdaad kunnen zien in het systeem, wie je hebt gesproken, maar niet iedere werknemer houdt zich netjes aan de regel dat je 'logt' (oftewel, in het kort het gesprek samenvat zodat de collega die dezelfde klant aan de lijn krijgt, weet wat er is besproken).

Als je nog vragen hebt, stel ze maar en misschien kan ik ze beantwoorden.

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Misschien heeft ze wel niet gelogt. Kan dat? Kan me voorstellen dat ze zelf ook wel snapt dat ze haar boekje te buiten is gegaan...

8. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Dat soort mensen logt meestal niet :p
    Zou ik ook niet doen als ik zo asociaal was ;)

9. Ik heb via de site het klachtenformulier ingevult en beschreven hoe het gesprek verliep, en hoe laat ik op welke datum heb gebeld, daarmee zullen ze toch wel kunnen achterhalen wie ik aan de telefoon heb gehad?

Ik wist niet dat je sowieso water had, ook als je niets aanvraagt.. De gemeente gaf namelijk aan dat ik binnen 5 dagen water en energie móést afsluiten..
    Mn moeder vertelde me vanmorgen inderdaad dat, als je het vergeet aan te vragen (of als je een nare telefoniste hebt die je aanvraag niet verwerkt :p) je na een tijdje een kaartje door de brievenbus krijgt met een herinnering..

Zonder water zal ik dus gelukkig niet komen te zitten! :D

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Goed dat je alsnog een klacht hebt ingediend meid,en onder water kom je niet te zitten zal wel goed komen,maar die mevrouw mag het wel even weten dat ze zo niet kan doen.

11. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zelfs als ze niet gelogt heeft, kan ik me niet voorstellen dat als je een klacht indient, dit niet door haar leidinggevende uitgezocht wordt. (lange zin haha)
    Ik denk ook zeker niet dat ze je zomaar komen afsluiten, dit kost geld,tijd enz.
    (Ik meende dat ze, in tegenstelling van gas en licht, dit ook niet buitenshuis kunnen afsluiten.)
    Wel goed dat je in je klacht, een omschrijving v/h gesprek en de datum en tijd hebt gegeven.
    Ik zou morgen ook gewoon nog even bellen hoor. Grote kans dat je iemand anders te spreken krijgt. Succes!!

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ik zou sowieso nog een keer bellen en dan ook om een klacht in te dienen. Waar haalt dat stomme mens het lief vandaan?!!

13. Het lief? Echt lief was ze niet hoor :p;)

Maar inderdaad, zoiets mag iemand van zo'n bedrijf niet zeggen, ik vind het ook echt belachelijk ;)

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Goed dat je een klacht hebt ingevuld!

15. Geachte mevrouw,

Wij hebben uw e-mail van 27 oktober jl. ontvangen. Hierin geeft u aan dat u bezwaar maakt tegen de wijze waarop u te woord bent gestaan door een medewerker van onze afdeling Klantenservice. Graag reageren wij hierop.

Op 29 en 30 oktober jl. heeft de heer A. Kokx van onze afdeling Klantenservice getracht u telefonisch te bereiken. Helaas is dit niet gelukt.

In uw schrijven geeft u aan dat u op een onvriendelijke manier te woord bent gestaan door een medewerker van onze afdeling Klantenservice. Wij bieden u hiervoor onze excuses aan. Dit is zeker niet de wijze waarop wij met onze klanten om willen en dienen te gaan. Brabant Water streeft ernaar alle klanten volledig en met alle tevredenheid te woord te staan.

Graag controleren wij of alle door u aangegeven wijzigingen correct zijn verwerkt in onze administratie. Wij verzoeken u daarom vriendelijk contact met ons op te nemen en de door u gewenste wijzigingen nogmaals bekend te maken. U kunt dit doen in een antwoord op dit e-mail bericht of door telefonisch contact op te nemen met onze afdeling Klantenservice, telefoonnummer 073 683 80 00.

Wij vertrouwen erop dat we u hiermee voldoende hebben geïnformeerd. Hebt u nog vragen over de afhandeling van deze klacht? Neemt u dan contact op met mevrouw Elly van der Horst, telefoonnummer 073 683 80 82, e-mail: klachtcoordinator@brabantwater.nl.

Wij vinden het belangrijk om te weten hoe u denkt over de afhandeling van uw klacht. Wilt u daarom via Brabant Water acht vragen hierover beantwoorden? Met die informatie kunnen wij onze klanten in de toekomst nog beter van dienst zijn.

Met vriendelijke groet,

ing. A.F.C. van de Ven
    Hoofd Sector Klantcontacten

:D

16. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Standaard, maar wel erg netjes!

Deel Deze Pagina