Ik spuit nu een paar dagen Gonal-F (225eh) en deca en ik heb me toch een partij spierpijn in mijn hoofd en een pijn aan mijn klieren. Met slikken en bewegen voel ik het enorm. Ook flink hoofdpijn en moe. Ik ben niet verkouden/ geen koorts, heb geen pijn in mijn keel, maar wel in de spieren rondom mijn keel. Herkennen jullie iets van deze bijwerkingen? of zit er toch een griepje dwars? Heb er eerder nooit last van gehad, maar ook nooit meer in vorige IVF pogingen hoeven spuiten dan 150eh. Naja, even doorbijten, het is voor een goed doel, maar ik had zo geen rekening gehouden met bijwerkingen!
Moe en hoofdpijn zijn bekende bijwerkingen. Pijn aan je klieren lijkt me eerder door een griepje of verkoudheid te komen. Dat heerst wel op het moment. Succes!
dankjewel! Denk inderdaad een combi met een verkoudheid/griepje. De klieren lijken wel te zakken. Je mag gewoon paracetamol nemen toch? Tijdens het spuiten?
Hoofdpijn hoort bij Deca maar wordt vaak minder of gaat helemaal weg als je gonal erbij gaat spuiten. Was bij mij ook zo in elk geval. De klieren herken ik niet.
Wel vervelend als je zoveel last hebt van bijwerkingen. Ik heb nu 2 trajecten Gonal F 225 eenheden gespoten en gelukkig nergens last van... Helaas is het voor iedereen verschillend. Veel sterkte en hopelijk mag je snel stoppen...