.... Als je bij een echo vraagt of je het mag filmen ?? Ben nl. een filmpje aan het maken en zou best graag een stukje van een kloppend hartje erin willen zetten. ( heb maar 10-20 seconden ofzo nodig.) Maar is het raar om te vragen of je het mag filmen ? Of mag het zohiezo al niet ?
Volgens mij kun je het gerust vragen. Vragen staat vrij toch? Bij sommige vk's mag je ook een videoband meenemen, dan nemen ze het helemaal voor je op. Als je een pretecho laat maken, dan krijg je die mogelijkheid volgens mij altijd, al dan niet voor een extra bedrag.
ja van een pretecho weet ik dat wel,heb bij mijn 1e ook gedaan,maar dat doe ik pas na de 20 weken. Maar vrijdag heb ik de 1e echo en ben dan 7 weken. Soms kan je het inderdaad aan je vk vragen,maar ik loop bij de gyn en weet niet of het "gepast" is om te vragen. Volgens mij hebben zij ook geen opneem apparatuur. Heeft iemand het weleens gefilmd met een videocamera??
Hoi Bij mijn eerste hebben we 2x de echo gefilmd met de video camera en dat was erg leuk! De arts deed er helemaal niet moeilijk over. Het was in het ziekenhuis. Als je goed inzoomt op het beeldscherm van de echo heb je een prachtig filmpje die je thuis weer leuk terug kunt kijken! Ik ga bij mijn nu eerste 12 weken echo ook zeker de video camera mee nemen! succes groetjes Messie
ow kijk daar heb ik wat aan geeft mij weer wat moed om het te vragen Keek de gyn niet raar op toen je het vroeg???