Aanstaande dinsdag heb ik de eerste echo Al lang naar uitgekeken maar nu het dichterbij komt krijg ik toch zenuwen. Als het vruchtje bijvoorbeeld afgestorven is merk je dat dan? Of als het een schijnzwangerschap is of een buitenbaarmoedelijke zwangerschap waar merk je dat zelf aan? AAAH!! hopelijk zijn het gewoon de hormonen die me zo onzeker maken. Nog helemaal geen last van gehad. Hopelijk is het allemaal goed dinsdag.. Hebben meer vrouwen hier last van? :
Meis, probeer gewoon vertrouwen te hebben. Volgens mij heb je bij een schijnzwangerschap geen positieve test. En een bbz wordt over het algemeen veel vroeger ontdenkt. Het vruchtje is namelijk al best groot nu, een aantal cm. Als het in je eileider zou zijn blijven zitten, dan had je daar al lang veel pijn aan gehad. Maak je niet te druk, de meeste zwangerschappen gaan gelukkig goed.
Ik denk dat iedereen wel met die onzekerheid zit zodra de 1e echo steeds dichterbij komt! Ik had precies hetzelfde probleem... Je hebt meer kans dat het goed zit dan dat er iets mis is! Heel veel succes en probeer je niet al te gek te maken! Gr. Miranda
Ik had het donderdag bij mijn eerste echo ook. Ik zat met gedachten zoals, misschien is het afgestorven, ben ik opeens niet meer zwanger, ... Stom hè Maarrr het is allemaal ontzettend goed meegevallen en ons kindje bewoog zelfs constant . Het was heel bijzonder, dat zal bij jou vast ook zo zijn
ook ik wil je heel veel succes wensen. ik heb as maandag mijn eerste echo, terwijl ik rond loopt met het gevoel van: een mensej?in mijn buik? dat kan toch niet? maar ja ben wel bijna 10 weken zwanger, heb 2 tests gedaan en zeer pijnlijke borsten en moe (en ga zo maar door) dus het zal wel echt zo zijn, maar ik herken je onzekerheid zo! ik vind het ook vreselijk! maar goed hoe groot is de kans eigenlijk dat het niet goed is? niet zo groot toch? succes bij de echo meid en heeel erg gefeliciteerd nog! groetjes mirjam