Dames,even een vraagje. Ik heb sinds vanmorgen een raar en pijnlijk linkeroor. Ik heb vroeger wel eens oorontsteking gehad maar dit is toch wel anders. De pijn zit niet in de gehoorgang zeg maar.Mn hele oorschelp doet pijn en net boven mn oor van die gemene steken. Ook heb ik het gevoel dat er een flinke druk staat op het trommelvlies,gek word ik ervan! Ik heb voor ik ging werken toen straks wel 2 paracetamollen gepakt maar die helpen niet. Denken jullie dat dit wel een vorm van oorontsteking is? Mn bovenkaak is ook pijnlijk en heb het gevoel of elk moment mn vullingen eruit kunnen klappen . Maar de oorspronkelijke pijn komt toch wel vanuit mn oor. Heb eigenlijk nooit last van zoiets,vandaar mn vraag. Heb ook geen dikke wang.
doe je snachts aan tandenknarsen of klemmen van de kaken? bij mij is dat het namelijk wel ik voel spieren vanuit het kaakgewricht drukken tegen mijn oor, en bij mijn achterste kiezen aan de bovenkant... anders zou ik gewoon voor de zekerheid even langs de huisarts gaan..
Oeps haha dat weet ik eigenlijk niet!Ik slaap nl altijd alleen. Maar het is zo''n rotgevoel,net of er een emmer water in mn ook zit en ik heb niet gezwommen (wel gedouched).
Klinkt toch als een oorontsteking. Als het dan knapt loopt het vocht eruit en is de pijn weg. Beter even een afspraak maken met je huisarts.
Het lijkt mij een ´buitenoor´ontsteking, dat is heel pijnlijk en kan een paar dagen aanhouden. Pijnstilling is een goed middel maar als die nu al niet helpen, misschien een ander pijnstiller of de huisarts even bellen. En neusspray. Beterschap.
Nou ik heb al gebeld en kan straks naar de ha. Het is toch wel erg pijnlijk,en moet vandaag ook nog gaan werken. Neusspray heb ik inmiddels gebruikt,bedankt voor de tip!
is je gehoorgang ook dik en kun je je oor nog tegen je hoofd aan krijgen? als je hem naar achteren duwt zeg maar. het lijkt mij een gehoorgang ontsteking. zelf heb ik dit een aantal keren gehad en het is erg vervelend en pijnstillers helpen dan niet. ik zou even langs de huisarts gaan en laten kijken als het een gehoorgang ontsteking is krijg je antibiotica in drup vorm mee.
Nou ik ben net terug en het is idd gehoorgangontsteking! Ik heb druppels gehad en die ga ik er zo in doen. Hopelijk verlicht het een beetje,ik wist niet dat oorontsteking zo pijn kon doen! Bedankt voor het lezen en jullie tips!
Beterschap ermee. Ik weet wat het is! En dat doet heel erg veel pijn! Hoop dat de druppels snel doen wat ze moeten doen.