Is het redelijk ouders te vragen hun mond te houden?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kinderwens87, 18 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manuela82

manuela82 Actief lid

26 nov 2013
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het mijn moeder verteld met 4 weken met de mededeling het niet verder te vertellen. Met 7 weken wist volgens mij zelfs de postbode het... Mijn broertje werd zelfs al door iemand die ik meer dan 5 jaar niet heb gezien op Facebook gefeliciteerd dat hij oom werd. Had mijn moeder diegene ook verteld. Tja wat doe je eraan...

2. Evientje

Evientje Niet meer actief

Ik vind het niet meer dan normaal als iemand verteld zwanger te zijn om mijn mond dicht te houden (moest bij mijn broer het zelfs stil houden tot bijna 20 weken (wij wisten het vanaf 8 weken) ivm onderzoeken) op social media überhaupt pas als ze het zelf erop hebben gezet. Kost misschien wel moeite (althans bij mijn broer) was heel blij voor ze, maar zelfs mijn zoontje mocht nog van niks weten.

Ik heb hetzelf met 4,5 week indertijd verteld, en daarop werd gevraagd wie wij het zelf wilde vertellen en wanneer zij het mochten vertellen (uiteindelijk hebben alleen de ouders en broers en zussen het geweten tot de 12 weken) daarna hebben we het de personen die dicht bij ons zelf verteld en de rest via de ouders, ook al zat daar de 60ste verjaardag van mijn ex schoonvader tussen.

3. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Jaa je mag het verwachten, maar of ze het ook doen?!??

Is het geen optie om het je moeder later te vertellen? Zo kan ze het niet verraden..

4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.312
    17.215
    113
    Dat mag je inderdaad gewoon verwachten, zeker als je uitlegt dat je het ZELF en PERSOONLIJK verteld tegen je andere belangrijke mensen.

Deel Deze Pagina