Zo dat was even schrikken. Ik had vanavond ineens last van kramp onderin mn buik. En merkte op dat ze telkens weer kwamen. Dus manlief pen en papier erbij gepakt, en ja hoor telkens rond de 3 min. denk dat het wel een uur heeft geduurd. Toen naar de wc geweest en het was weg. Voelde me wel vreemd en trillerig. Eigenlijk net zo als bij het begin van de weeën bij mn dochter. Nu was het sowieso een vreemde dag. Was echt dood moe, en heb vaak geslapen. Ook had ik bij zitten, staan of lopen erge pijn aan mn buik. Alsof mn huid zou gaan scheuren. Telkens op dezelfde plek. Nadat ik hier dus een warmte zak had opgelegd begonnen de kampen.. Erg vreemd allemaal. Net toch even een lekkere warme douche genomen, noodtas gecontroleerd en dan nu wat hopen te slapen? O, en tijdens het avond eten ook ineens misselijk. Dit kwam tijdens de kampen ook weer opzetten. Nu nog een klein beetje last van. Nou dat was het wel. K voel me nu eigenlijk verbazingwekkend rustig dus eens zien wat de nacht ons brengt.
Kunnen het indalings weeën zijn? Die voelde ik nu bij de tweede zwangerschap ook ineens veel heviger dan ik me van de eerste kon herinneren.
Nee geen indalings weeën. Kleine ligt al paar weken ingedaald, had er niets van vernomen zelfs! Maar ben gelukkig de nacht door gekomen! Maar denk dat dit een druk dagje word. K ben nu al klaar wakker, en wil van alles doen!
Heb ik ook sinds ik 37 weken was. De kleine lag toen ook al ingedaalt. Ik heb bij de controle bij de vk dit aangegeven. Ze vertelde me, dat het of nog een klein beetje verdere indaling geweest moet zijn. Of dat je ingewanden mindervruimte krijgen en dat er een knik in je damen gekomen kan zijn. Waardoor je deze buikpijn krijgt. Je lichaam kan zijn afval dan. Niet goed kwijt. Ik heb een natuurlijk middeltje gekregen om mijn darmen wat mee te helpen. Ik moet zeggen dit werkt goed. Maar et voelde inderdaad bij mij ook aan als weeen. Bel je huisarts er anders eens over op en vraag of hij iets voor je heeft.
Thnx simoontje, maar volgens mij is er niets mis met m'n darmen. Die doen gewoon hun werk. Dat was ook niet wat ik op de wc deed, ik moest gewoon plassen Vandaag was mevrouw super druk in de buik, en zelf was ik ook lekker actief voor de verandering. Nog ff wat inkopen gedaan, en babywasjes gedraaid. Nu weer plat op de bank met rugpijn en trekkende buikwand.