hee allemaal!! wij proberen een kleintje te maken en nu is het dit probleem 2-3 dagen voor de eisprong(zo te voelen vandaag)heb ik een dubbele pil genomen!!stomstomstom!!!!stomme ruzie !!! bah!! wel de afgelopen 2 dagen sx gehad gewoon,1 keer per nacht. weet iemand of deze stomme fout groot effect heeft gehad op mn eitje? of doet een enkele dag pil niks? verder al maanden geen pil op!! wie weet dit???/// xxx moniek
hey meid...door de pil word je cyclus wel in de war gebracht..maar normaal als je aan de pil gaat is i nog niet betrouwbaar en kun je dus gewoon zwanger worden...zelfs als je 1 pil vergeet kan dat...weet alleen niet of je ei dan op het zelfde moment komt! succes meid! ennuh gooi gelijk den pil de deur uit...om herhaling te voorkomenm...hihi
Normaal als je met de pil begint ben je de eerste maand niet veilig, dus het kan gewoon zijn dat je toch zwanger bent. Ken genoeg meiden die door de pil heen zwanger zijn geraakt. Dus hou hoop en idd gooi die pil eruit! Liefs, DD
Het zou inderdaad allemaal alsnog goed kunnen gaan hoor! Maar de pil de deur uit lijkt me een goed plan, want zomaar de pil slikken is niet echt slim, je lichaam zou er net van ontregelt kunnen worden.. en dan heb je een boel onzekerheid! Succes en ik hoop natuurlijk dat je toch gewoon zwanger bent!
bedankt voor de lieve reacties!!< ja weg weg WEG met dat kl*teding ik pleur hem meteen in de bak!! groetjes moniek xx
jaaa duidelijk!! en dankjewel..ik hoop t ook alhoewel ik gedroomd had dat ik een meisje kreeg(in de trein) en dit n jochie zou zijn