De sex onderwerpen schieten de grond uit hier, komt het door de zomer? Maakt het mooie weer opgewonden Ik vond het zo hilarisch, ik open de lounge, en een en al sextopic!
Haha.... jaja daar was vanmiddag al een discussie over waar nu een slotje op zit. Merk wel bij onszelf dat de zin meer komt als het warm is buiten.
Oh grapje, dat had ik dan niet gezien. het boeit me verder ook niet, maar vond het wel geinig dat het bijna nergens anders over ging Dan zal hier ook wel snel een slotje op zitten
Whahaha, ik hoor vaak mensen zeggen: van t mooie weer word je zo vrolijk/happy! Velen dus ook geil hahaha Bij mij weer of geen weer....
........toch geen zin Ja joh ik denk idd dat het door het mooie weer komt dat de ZP dametjes weer helemaal geil worden . Al die ''blote'' mannen die we weer voorbij zien huppelen ....
Door heel hard weg te lopen als meneer weer wat van me wil... En met dit zomerse weer is dat ieder dag dus reken maar uit wat voor calorieen ik verbrand
hahahahahhahahahahahahaha, wel zin hoor ( gelukkig libido weer wat gestegen) maar niet altijd! Waar zijn die blote mannen dan, heb ze niet voorbij zien huppelen hoor!
whahahahahhaha, ik ga hier helemaal stuk van t lachen en de kleine zit me echt aan te kijken van: mama, spoor je wel???
Mmmm...hier geen blote mannen te zien...het regent al de halve dag! Maar ook daarvan krijg je zin hoor...ipv Miss wet t-shirt contest die voor mannen! Hahahaha!
Ik vind dat mensen die zich daar aan ergeren moeten dat maar niet lezen. Wat een gezeur allemaal, sommige lijken wel pubers! Hoe denken sommige eigelijk dat je zwanger wordt, ja juist ook door te seksen.
BRONSTTIJD! Ik denk dat één iemand begon en dat daardoor mensen aan iets anders dachten, wat in de buurt kwam. Je ziet ook bij al die topics staan: "Naar aanleiding van <dit en dit topic>..."