Ik ging een dag per week naar school, heb een eigen stichting en werkte daarnaast ook nog. Mijn dochter was 2 tot 4 jaar toen ik naar school ging. Afgelopen juli ben ik afgestudeerd als beste van mijn klas! Het is wel te doen. Ik deed mijn schoolwerk in de avond uren en op werk (mijn opleiding was ook in lijn van mijn werk). De laatste 5 maanden van mijn opleiding was ik zwanger met veel last van ochtend misselijkheid enzo, maar door gezet en afgestudeerd dus. Ik denk dat het lastige hem meer zit in de mogelijkheid om te studeren als moeder. Je valt dan nogal buiten alle regelingen.... Maar op studerendemoeder.nl staan veel tips. Succes!
Wow super om te zien dat zoveel (aanstaande) moeders ook studeren! Dit moet ik me vriend laten lezen hahaha ! Ik wil volgend jaar gaan starten!
Ik heb tijdens mijn zwangerschap gestudeerd en studeer nu nog. Ik studeer op vrijdag voor accountant en heb in mijn 37ste week nog 2 examens gemaakt. Ik heb er eentje gehaald. Die andere heb ik niet gehaald maar dit heeft niks te maken met het feit dat ik zwanger was. Nu vind ik het wat lastiger omdat de oppas op vrijdag (mijn moeder) nog wel eens ziek is en ik dan niet naar de studie kan. Ook leren gaat een stuk lastiger. Laatst had ik weer tentamens en toen was Thomas ziek dus ging leren niet echt.