rotnacht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Annemarie76, 8 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Vannacht zo'n knuddenacht gehad..

gisteravond mn laatste dienst gehad.. welke vanaf een uur of 21 gepaard ging met harde buik ( althans..flink gespannen buik) en "hoge" ademhaling..
    bij thuiskomst buik weer iets kunnen ontspannen en rond kwart voor twaalf mn bed in gegaan.. Tegen 4 wakker.. even plasje plegen en niet weer in slaap geweest.. Was ook iets misselijk.. wat opknapte toen ik half 5 toch maar beneden een snee brood heb gesmeerd en beker drinken.. Terug in bed.. weer flink liggen woelen.. en slapen homaar!!!

kwart voor 6 ging de wekker van mn man.. Hij naar beneden en ik nu ff op de laptop.. voel me moe.. zo'n rusteloos gevoel in mn benen en heb eigenlijk ook alweer trek.. Vanmiddag maar ff tukkie doen.. kan tot een uur of 15, want na 15 uur zou de stoffeerder (voor de derde keer) met het gordijn van een slaapkamertje komen...( was te smal gemaakt..)

Zijn er meer die die knuddenachten hebben:( Hoe kom jij ze door?

2. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    Mijn nacht was vannacht vergelijkbaar. Gistermiddag bleek ons waterbed een lek te hebben, deze hebben we geplakt maar moet minimaal 24 u drogen en dan maar hopen dat ie dicht is. Zo niet moet ik nieuwe spullen halen en opnieuw plakken. Zucht. Nood gedwongen maar mijn 1 pers mattras in de woonkamer gesleept, luchtbed van me vent opgeblazen en daar hebben we zo geslapen vannacht. Nou ja geslapen. Hij heeft liggen draaien en hoesten, gevolg dat ik steeds wakker lag. dus heb hooguit 3 uur geslapen vanaf 2100 gisteravond. Om 5 uur ging onze wekker weer omdat we beide moeten werken , en ik moet ook zo nog naar de ha. ik ben kapot, kan me niet focusen op me werk en wil slapen.

Helaas heb ik op andere wijze wel meer van die knudde dagen, ik neem ze maar voor lief en doe de dag er na gewoon lekker rustig an, vroeg naar bed en vaak nog ff middag tukkie om toch een beetje energie op te doen.

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hey, dat is balen zeg.

Hier wordt ik vaak wakker om te plassen, en dan voel ik die ver&%%^*& rugpijn weer...
    Na het plassen een harde buik, met als gevolg dat als je lekker gaat liggen, je banden straktrekken (au).

Heb je eindelijk je draai gevonden.... ja hoor maagzuur!!!
    Rennie erin, en dan begint manlief te snurken :(

Sterkte!

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    's nachts slapen doe ik al weken niet meer.. tig keer eruit voor te plassen.. rond uur of 3 vaak klaarwakker.. dan ga ik maar beneden achter pc zitten tot uur of 5/6.. en dan kan ik meestal nog wel uurtje slapen.
    overdag teer ik maar op een paar hazeslaapjes.. moet toch wat..

5. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

18 nov 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    Allemaal zo herkenbaar! Ik heb ook veel last van harde buiken, morgen naar de VK, en toch maar even zeggen, ik doe best heel rustig aan dus waar het vandaan komt? Dit zijn dan toch de welbekende laatste loodjes?? Bij mn vorige zwangerschap ( van de eerste) heb ik hier nauwelijks last van gehad. Maar alles voor het goede doel, maar echt vrolijk word ik er niet van, is dat slecht??

Liefs Manon

6. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0
    nja

rotnachten daar kan ik ook van mespreken
    ik ga meestal rond 22 uur slapen, eerder in bed kruipen en ik val toch niet inslaap
    dan lig ik nog een uur te draaien alvorens ik inslaap
    toen mijn vriend er nog was, kwam hij pas om 22 uur thuis van zen werk, dus rond 23 uur komen slapen
    en hoewel hij stil probeert te zijn wordt ik steeds weer wakker
    dan moet ik pstaan om te plassen (wakker ijn = plassen bij mij)
    terug in bed, weer uren draaien en woelen
    in slaap vallen
    rond 3 uur wakker om te plassen
    en dan vreslijk hongerig (tot maagzuur toe van de lege maag)
    dus iets eten
    ben dan klaarwakker en maar toch weer naar bed
    en met wat geluk slaap ik dan tot rond 8 uur

smiddags doe ik noet graag een dutje, want dan heb ik gegarandeerd verschrikkelijke hoofdpijn als ik wakker wordt
    en kan ik savonds helemaal niet meer inslapen

zucht
    maar alles voor dat kleine wondertje he
    al loop ik er dan ook nog zo chagrijnig bij

xxx

7. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Ik word iedere nacht gemiddeld 10 keer wakker, omdat ik moet plassen en een paar keer omdat ik kramp in mijn been heb. Dus in totaal minimaal 12 keer. (en dan heb ik nog een goede nacht)

Dat onrustige gevoel herken ik zeker. Dat ik zo vaak wakker word heeft daar waarschijnlijk ook mee te maken.

Nog één weekje werken en dan heb ik verlof. EINDELIJK! kan ik ook 's middags een lekker tukkie doen.

maar ik moet zeggen dat ik me hier op heb voorbereidt. Ik hoop alleen dat het ooit nog over gaat....

8. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hier gaat de nachtrust ook achteruit. Ik hoef gelukkig maar 1 keer per nacht te plassen, maar ik probeer dat steeds op te houden wat me juist wakkerder maakt dan wanneer ik even naar de wc zou gaan. Ik snap dat ook niet van mezelf, maar goed.

Ik krijg ook steeds meer last van rugpijn helaas. En de onrust herken ik ook, niet lichamelijk maar in mijn hoofd. Ik kijk echt uit naar mijn verlof want dan kan ik gewoon gaan slapen als ik moe ben overdag en hoef ik me niet meer bezig te houden met werkdingetjes. Nu doe ik dat niet want dan kom ik uit mijn werkritme en ben ik daar helemaal niks meer waard (het houdt nu al niet over).

Zo, nu ben ik uitgeklaagd! :D

Deel Deze Pagina