wat ik mij afvraag

Discussie in 'De lounge' gestart door babs81, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

Wat hebben jullie liever... de was perfect schoon...

of een heerlijke ruikende was;)

2. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    als ik mag kiezen, dan het liefst allebei maar als ik niet mag kiezen dan toch schone kleding!!!

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik kan niet kiezen mijn was moet perfect schoon zijn maar ook super lekker ruiken :D en dat doet hij ook (dash zomerfris)

4. Skye

Skye Niet meer actief

Tja.......ik was om mijn was schoon te maken natuurlijk en ik koop lekker ruikende wasmiddel om het lekker te laten ruiken. En dat lukt ook nog, dus ik hoef eigenlijk geen leuze te maken

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

liever perfect schoon.

trouwens goed dat je zo een topic start want ik heb ff een klein vraagje: als ik mijn kleren uit de was haal ruiken ze muf!!! en ik haal ze er metteen uit hoor en gebruik voldoende waspoeder en toch ruiken ze zo muf hoe kan dat? 2-3 keer wassen helpt niet en geloof me onze kleren zijn niet zo vies dat ik de geur er niet uitkrijg.

6. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Liever perfect schoon.
    Ik vind dat je kleren na een dag dragen toch niet meer ruiken naar het wasmiddel.

7. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Is je wasmachine schoon? Dan bedoel ik bijvoorbeeld bij de rubberen rand in de deur, daar wil nog wel eens wat aanslag tussen komen, moet je even kijken of je dat weg kan halen.
    En hoe heet was je altijd? Soms is het goed om een hete was te draaien zodat je machine goed schoonspoelt, die muffe geur kan komen van de restanten wasmiddel dat achterblijft in je machine ;)

8. Skye

Skye Niet meer actief

Gebruik je wel eens ander wasmiddel. Zo niet, dan moet je eens wat vaker wisselen van geur. Ik heb hier 3 soorten wasmiddel staan en daar was ik om en om mee. Zo blijf je de geur goed ruiken. Anders raak je er zo aan gewend en dan ruik je het niet meer.

Ik had op een gegeven moment ook dat alles muf rook (dacht ik). Totadt iemand zei: Wat ruikt je was lekker!!" Rook ik het dus gewoon zelf niet meer hihihi

9. zustertje

zustertje Niet meer actief

Fles azijn leeggooien in je wasmachine en op 90 graden een programma draaien wil vaak helpen
    Ik denk dat er veel zeepresten in je machine zitten gaat op een duur stinken.
    En je deurtje openlaten staan van je machine als je hem niet gebruikt.

10. lennylenn

mn wasmachine is wel schoon. het is nog geen jaar oud en het rubber ziet er ook nog schoon uit. ik was meestal op 40 graden en soms op 60 graden.

ik zal het dan eens een hetere was draaien om het te laten doorspoelen. hopelijk wilt dat helpen

bedankt voor je reactie

11. lennylenn

bedankt allemaal!!
    ik ga het allemaal proberen.
    mischien moet ik idd ook eens van wasmiddel veranderen we gebruiken nu al een hele lange tijd dezelfde geur

12. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83

Dash ruikt inderdaad heerlijk!!! Wij gebruiken die ook. Hele huis ruikt er nu na ( moest 3 wassen draaien)

13. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Haal de gele robijn eens... Als ik de trommel open doe word ik gewoon helemaal hyper! Zo ontzettend fris!

14. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Oh ja, en dan toch maar de schone kleding.. met een vleugje frisheid.
    Maar als ik moest kiezen dan ga ik voor de schone was.

15. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik gebruik Ariel of Dash, en net van de week Formil van de Lidl gehaald. Dus dat lijken met allemaal wel goede wasmiddelen waar je was goed schoon van word.

Om de was lekker te laten ruiken gebruik ik Robijn Wasverzachter. De was ruikt altijd heerlijk fris.

16. babs81

babs81 Niet meer actief

even je wasmachine op 90 graden laten lopen met zown speciaal zout

17. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    ondanks dat je rubbers schon zijn wilt nog niet zeggen dat t achter de trommel schoon is. gewoon een keer je machine 95 graden laten draaien. dan worden alle resten(ook die je niet ziet) weg gespoeld dus ook schoongespoelt. en natuurlijk je deurtje open laten staan als de machine niet gebruikt wordt. helpt ook een hoop tegen muffigheid

18. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Wasverzachter gebruik ik niet meer, omdat dat niet goed zou zijn voor Kenji's kleren.
    Maar ik weet niet tot hoe lang die regel geldt?

19. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik gebruik dash zomerfris met gele robijn wasverzachter. Wat betreft de muf ruiken van de was. De lade waar je je zeep in doet eruit halen en daar inkijken of er niet overtollig zeep achterblijft. Dat had ik toen, was echt ranzig gewoon. Ik doe trouwens bijna nooit me wasmiddel in het bakje maar in de trommel. Wasverzachter doe ik wel in het bakje. Ow ik wil trouwens de wasverzachter weleens afwisselen met Silan Lentekriebels. Ligt eraan welke er in de aanbieding is :)

20. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik gebruik Dash en daarbij Soupline Hypo Allergeen (witte fles).
    (heb voor donkere en gekleurde was wel vloeibaar ;))

Dus het is schoon en ruikt heeeeeeerlijk! :D

Deel Deze Pagina