Ik denk dat er zeker iets aan de gang is maar het blijft altijd afwachten tot je nod natuurlijk. Duimen!!
Net toch nog een keer een ovulatietest gedaan. Maar deze is voor de 8ste dag op rij bijna positief. Dus ik vermoed dat die eisprong toch al voor die testen is geweest. Zou het dan toch zo zijn dat ik zwanger ben?
Ik denk dat je zwanger bent maar je moet wachten op een echt duidelijke test om zeker te zijn dat de zwangerschap goed loopt. Innesteling loopt vaak mis. Maar duimen duimen duimen!!
Dankjewel. Ik ben deze ronde met tarwekiemolie begonnen omdat bij mij de innesteling vaker mis gaat. Deze zorgt voor beter slijmvlies en betere doorbloeding van de baarmoeder zodat het eitje beter kan nestelen. Dus hopen dat het deze keer blijft plakken.
Ik vind m wel heeeeel erg licht.. moet echt turen, dus zou toch nog niet juichen. Hoop het natuurlijk wel voor je!
Het streepje stond er na 5 minuten al dus denk echt dat dit geen vals streepje is hoor. Hopen dat het goed gaat deze keer!
Dat weet ik niet. Ben waarschijnlijk te laat begonnen met ovulatietesten. Vanaf dat ik test zijn ze steeds heel donker. Had wel een notitie gemaakt op 31 december en 1 januari dat ik draderig slijm had. Maar dat leek me te vroeg voor mijn eisprong daarom heb ik toen niet getest.
Een indroger komt toch als de test droog is en ver buiten tijd, toch niet na 5 minuten? Sorry vind die uitleg over indroger altijd zo vaag, als een test op 5 minuten een streepje geeft, pikt die toch echt HCG op hoor. Best binnen een paar dagen extra testje doen
Ik zie ook je streepje! Ik heb nog nooit een indroger gehad op de 2 voor 5 testen. Negatief was Omo-wit en positief begon met een streepje zoals bij jou.. Gewoon morgen nog eens testen of donderdag om te zien of hij oploopt.