innesteling of menstruatie ?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door NikkiF, 30 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo dames,

Ondanks mijn toch wel duidelijke aanwijzingen op een zwangerschap zijn vanavond vermoedelijk toch de :evil: weer gekomen. Ik twijfel nog even of het geen innestelingsbloeding is. Het bloed is gewoon helder rood, net als bij een menstruatie. Zijn er dingen waarin een innestelingsbloeding en menstuatie duidelijk te onderscheiden zijn ?

Ik had een Mirena. Eind oktober heb ik deze laten weghalen en mijn eerste cyclus was 34 dagen. Als dit een menstruatie is, is mijn tweede cyclus maar 26 dagen. Hoeveel dagen voor mijn cyclus kan ik dan nu voor de volgende ronde het beste aanhouden om de kans op een zwangerschap te vergroten ?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden !

Groetjes,
    Nikki F

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Nikki,

bij een innesteling verlies je meestal niets en soms een heel klein beetje bloed, dat is dan echt maar heel weinig hoor. Het kan heel goed dat je cyclus ook na de mirena weer even op orde moet komen, en dat er langere en kortere cycli tussen zitten. ALs je enig idee wilt hebben wanneer je eisprong is kun je tempen of een ovulatietest doen.

Mirjam

3. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Miriam !

Die testen heb ik inderdaad besteld. Als het goed is komen ze morgen. Dan krijgen we misschien wat meer duidelijkheid !

Groetjes,
    Nikki F

Deel Deze Pagina