Ik ben gescheiden en heb Co ouderschap. Gezien mijn exman niet werkt heb ik alleen opvang nodig in de weken dat ze bij mij zijn ( oneven weken ) Tevens heb ik een schoolgaand kind en wil ik natuurlijk niet door de hele stad heen scheuren om kind 1 daar te brengen en kind 2 weer elders naar toe te brengen dus zoek ik ook een GA die mijn oudste naar school kan brengen. Nou was dat laatste nergens een probleem er zijn zat ouders die kinderen opvangen die naar school gaan. Maar het eerste wel gezien het alleen maar om de week is Ben ik dan zo'n uitzonderlijk geval of wat
Uitzonderlijk vast niet...maar een kindje om de week opvangen is voor een GO niet echt aantrekkelijk. Als dat bv op dinsdag is moet ze elke dinsdag een plekje reserveren terwijl ze maar om de week betaalt krijgt. Want ze zal geen kindje vinden dat toevallig op dezelfde dag als jouw kindje om en om komt. En sowieso 2 plekken trouwens...voor de oudste moet ze zelfs elke week ook een hele dag reserveren terwijl ze maar om de week een paar uurtjes na school betaald wordt. Ik snap dat het voor jou vervelend is, maar ik zou er eerlijk gezegd ook niet aan beginnen.
Nja het gaat om 3 dagen opvang. Zelfs kdv maakt het onmogelijk want bij hun moet ik uren afnemen die ik niet afneem ( dus dat ik ze niet in mijn week heb ) Of ik moet bijna 8 euro gaan betalen :S Baal dr best wel van
Ja dan zal het wel heel lastig worden...ik denk niet dat er een go te vinden is die elke week 3 dagen voor 2 kinderen reserveert terwijl er maar om de week voor 1 kind gebruik gemaakt wordt en door het andere kind enkele uurtjes. Ze kan op die 3 dagen nog maar 3 andere kindjes aannemen en dan mag de go zelf nog geen kinderen hebben. Dit is even zakelijk gezien gewoon geen doen voor een go. Ik snap jou wel.hoor...maar ik ben ook go en ik zou dit idd alleen doen als je de weken dat ze niet komen ook betaalt.
hier eeen kinderdagverblijf met een flex contract en betalen niks extra heb bijvoorbeeld in de onevenweken opvang op maandag verder voor de andere dagen flex opvang het is er dus wel
Ik zou een go zoeken die het voor de leuk wilt doen en niet voor vast. Zakelijk gezien (even in 4 weken) heb je 66? uur per 4 weken nodig. Dit kost de go 106 uur per 4 weken.. Stel dat je 5euro per uur per kind betaald verdiend de go net 1,90 per uur. Ze houdt dus vrij weinig over.
ik zou het wel doen. Elk uur is er 1. Wat maakt het nou uit of het om de week is. Als dat maar structureel is. Maar ik draai voornamelijk flex opvang dus bij mij zou het mogelijk zijn Maar daar heb je niks aan. Ik zou ws wel een minimumafname hanteren gewoon om mijn inkomen te garanderen. Maar zou daarmee niet boven jouw minimum uren gaan zitten. Bijvoorbeeld als jouw oudste 18 uur per maand zou komen, dan zou ik 15 als minimum aanhouden. En je jongste komt 48 uur per maand, dan 40 minimaal afnemen. Maar dan hou ik niet vrij in de weken dat jij ze niet hebt. Dus je betaalt hoe dan ook dan 55 uur. Maar ik heb zelf al kinderen dus voor mij is 2 kindjes erbij heel aantrekkelijk, Veel meer kan toch niet haahahahaha. En vaste uren ook. Ook al is het om de week.
Hier ook go gehad die 2/3 keer per maand zoontje accepteerde Nu gaat ie naar andere go 4/5 keer per maand op wisselende dagen